نبود برنامه محوری و پسماند از ابرچالش های شهر رشت است

ایسنا/گیلان شهردار رشت به ابرچالش های شهر رشت اشاره کرد و یادآور شد: نبود برنامه محوری و پسماند از ابرچالش های شهر رشت محسوب می شوند.

سید محمد احمدی در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان به فرصت داده شده مردم به متولیان در اجرای امور شهری اشاره کرد و گفت: زمینه های پیشرفت شهر رشت مهیا است.

وی با اشاره به موانع توسعه شهری، بیان کرد: باید بپذیریم که مدیریت شهری با این قوانینی که در کشور حاکم است، پاسخگو نیست و مدیریت یکپارچه شهری در ایران وجود ندارد.

شهردار رشت اضافه کرد: سازمان ها باید براساس قانون تبعیت داشته باشند و تمام تقصیرها را به عهده شهرداری ندانند.

وی با بیان اینکه فصل سرما را در پیش داریم، تصریح کرد: شهرداری رشت از لحاظ ماشین آلات در وضعیت بدی قرار دارد ضمن اینکه توقع هایی از دستگاه های مختلف داریم و باید به این توقع ها توجه شود.

احمدی به ابرچالش های شهر رشت اشاره کرد و یادآور شد: نبود برنامه محوری و پسماند از ابرچالش های شهر رشت محسوب می شوند.

شهردار رشت ادامه داد: در راستای معضل پسماند سه پروژه زباله سوز، تصفیه خانه شیرابه و ارتقای ظرفیت کارخانه کمپوست را در برنامه داریم.

احمدی با اشاره به اینکه شهرداری رشت در ساختار اداری مشکل دارد، بیان کرد: ساختار اداری شهرداری رشت باید اصلاح شود ضمن اینکه کارکنان باید نسبت به شرح وظایف توجیه شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در دیدار مذکور با بیان اینکه شهرداری به تنهایی نمی تواند تمام مشکلات را برطرف کند، اظهار کرد: نهادهای مختلف باید شهرداری را همراهی کنند.

احمد رمضانپور نرگسی به قوانین در راستای ملزم کردن دستگاه ها نسبت به همکاری با شهرداری ها اشاره کرد و افزود: جلسه های متعددی با استاندار داشتیم و در کنار آن دستگاه قضا نیز می تواند کمک کار باشد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.