نبود سالن های سینمایی اکران ۱۵ فیلم را iبه خطر می اندازد

۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱ iبه نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

نبود سالن های سینمایی برای نمایش فیلم ها؛ اکران ۱۵ فیلم را iبه خطر می اندازد.

حبیب اسماعیلی، پخش نماینده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ گفت: در حال حاضر بیشترین فیلم های سینمایی بر پرده های سینما اکران شده اند که بعضی از آن ها از فروش قابل قبولی برخوردار نمی باشدند.  
 وی در خصوص فروش فیلم‌ها، گفت: بزرگترین مشکل در این زمینه کمبود سالن های سینمایی است اگر سالن سینمایی iبه تعداد کافی در کشور وجود داشته باشد دیگر از اکران ۱۵ فیلم سینمایی نگران نمی شویم.
 اسماعیلی iبه فیلم سوزی فیلم های سینمایی اشاره نمود و ادامه داد: با نزدیک شدن iبه جشنواره فیلم فجر و همچنین سپری شدن نیمه دوم سال اگر فرصت اکران برای فیلم های سینمایی پیش نیاید دچار فیلم سوزی می شویم و با گلایه سینماسازان روبه رو می شویم.
 این تهیه نماینده افزود: شورای صنفی نمایش نیز iبه ناچار برای اینکه از پدیده فیلم سوزی جلوگیری کند چندین فیلم را اکران نموده است.  
اسماعیلی که پخش نماینده فیلم سینمایی “یکی میخواد باهات حرف بزنه” را بر عهده دارد در خصوص وضعیت فروش این فیلم؛ گفت: خوشبختانه با صحبتهایی که با مدیران سینمایی داشتیم و همچنین جلسات نقد و بررسی این فیلم با خبر شدیم که مخاطب از تماشای این فیلم راضی است.  
وی اظهار داشت: “یکی می خواد باهات حرف بزنه” فیلم لطیف و انسانی است که تاکنون نیز با استقبال مخاطب روبه رو شده است گر چه این فیلم سینمایی سرگروه در اختیار نداشت و امروز سینما استقلال سرگروه این فیلم شده است.  
 اسماعیلی بیان نمود: همهی تلاشمان را برای هر چه بیشتر دیده شدن این فیلم iبه کار بستیم، تبلیغات محیطی تیزرها، پخش آگاهی بازرگانی در مترو نیز از اقداماتی است که در این خصوص انجام داده ایم.  
اسماعیلی iبه فروش ۵۰ میلیون تومانی این فیلم اشاره نمود و ادامه داد: این فیلم با داشتن ۱۷ سالن سینمایی و یک هفته اکران عمومی در سینماهای تهران فروش ۵۰ میلیون تومانی را برای خود رقم زده است./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.