نبی: زمان انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص نیست

به گزارش ایرنا،’مهدی محمدنبی’ در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پرونده’محمد بن همام’دردادگاه بین المللی ‘CAS’ درسوئیس مطرح ومفتوح است، تا زمانی که تکلیف این پرونده مشخص نشود، کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخابات ریاست را برگزار نخواهد کرد.

وی بااشاره به اینکه تا زمان برگزاری انتخابات، ‘جی لانگ’ به عنوان نفر نخست کنفدراسیون آسیا کارخود را ادامه می دهد، عنوان کرد: شرایط انتخابات از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) و کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نشده و نامزدهای که نام آنها برده می شود،تنها گمانه زنی رسانه های مختلف است.

دبیرفدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال ایران به هیچ عنوان از فردخاصی حمایت نکرده است و شایدفدراسیون فوتبال کشورمان برای احراز این پست فردی را معرفی کند. زمانی که به انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا نزدیک شویم براساس مصالح ملی کشورمان اقدام خواهیم کرد.

نبی درخصوص جلسه امروزهیات رئیسه سازمان لیگ آزادگان وجایگاه لیگ های مختلف نیز گفت: با توجه به ماده ۴۲اساسنامه فدراسیون باید دراین خصوص تصمیم گیری کنیم و خوشبختانه جلساتی که در هیات رئیسه فدراسیون، لیگ برتر ولیگ آزادگان داشتیم به جمع بندی خوبی رسیدیم.

وی ادامه داد: از طرف دیگر ساختار حرفه ای ما در بخش فوتبال باید به گونه ای طراحی شود که در فصل ۹۳-۹۲ تعداد تیم های لیگ برتر به ۱۶ تیم کاهش پیدا کند تا در برگزاری مسابقات داخلی و آسیایی و همچنین برنامه های تیم ملی تداخلی ایجاد نشود.

ورزشی**۳۷۸۳**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۵۹۱۰۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.