نتانیاهو و باراک؛طراح عملیات خرابکارانه در صحرای سینا

دو سیاستمدار مصری با طرح شکایتی در دادستانی کل این کشور، نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را به طراحی عملیات خرابکارانه در مرز رفح و کشتار نظامیان مصری متهم کردند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری المحیط ؛ محمد عمده وکیل حقوقی و حسین سالم مشاور قضایی، دو عضو پارلمان مصر که اخیرا با حکم دادگاه قانون اساسی این کشور منحل شده است، بنیامین نتانیاهو و ایهود باراک را متهمان اصلی دانستند و در شکایتشان افزودند:‌« غیر منطقی است که باور کنیم عاملان این جنایت غیر اسرائیلی بودند اما توانستند از گذرگاه کرم ابوسالم که در کنترل اسرائیل است آن هم با استفاده از زره پوش مصری که سرقت کرده بودند، فرار کنند».

در این شکایت تصریح شده است :«‌می گویند عوامل حادثه با زره پوش مصری خود را به گذرگاه مذکور رساندند در شرایطی که نمی توان باور کرد که این زره پوش حتی به فاصله دو کیلومتری گذرگاه برسد زیرا با نیروهای اسرائیلی مواجه می شد».

این دو سیاستمدار مصری در شکایتشان به این نکته اشاره کردند که تمامی شواهد نشان می دهد این عملیات خرابکارانه و تروریستی کار اتباع اسرائیل است، تروریست ها از گذرگاه کرم ابوسالم وارد مصر شدند و با زره پوش مصری از خاک کشور گریختند اما اسرائیل برای آنکه رد گم کند چند مهاجر غیرقانونی را کشت و اجسادشان را به عنوان عوامل حادثه به مصر تحویل داد».

در این شکایت با صراحت اعلام شده است شواهد موجود نشان می دهد حمله اخیر صد درصد کار اسرائیل بوده است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.