نتانیاهو در اروپا علیه ایران لابی می‌کند

ایران > سیاست‌خارجی
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ماه‌های آینده در سفر به کشورهای اروپایی مقامات این کشورها را برای اعمال فشار بیشتر بر ایران از طریق تشدید تحریم‌ها تحت فشار می‌گذارد.

 خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد: یک مقام رژیم صهیونیستی گفت که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم ظرف چند ماه آینده برای متقاعد کردن رهبران اروپایی به تشدید تحریم‌ها علیه ایران به دلیل دنبال کردن برنامه هسته‌یی در این کشور راهی اروپا می‌شود.

این مقام صهیونیستی که خواست نامش فاش نشود روز سه‌شنبه گفت که اجازه ندارد درباره این مساله با خبرنگاران گفت‌و‌گو کند.

به گزارش ایسنا، نتانیاهو که پیشرفت روزافزون در برنامه هسته‌یی صلح آمیز ایران با وجود تحریم‌های تمام عیار غرب او را به شدت آزرده خاطر کرده است در زمان حضورش در مجمع عمومی سازمان ملل با ارایه یک نقاشی کودکانه از یک بمب و کشیدن خط قرمزی بر روی آن درصدد برآمد جامعه جهانی را علیه ایران برانگیزد. این کار او با انتقادات شدید داخلی و بین المللی روبرو شد.

رژیم صهیونیستی در حالی می‌کوشد برنامه هسته‌یی ایران را غیر صلح آمیز جلوه دهد که رژیم متبوعش صدها کلاهک هسته‌یی در اختیار دارد. این رژیم به پیمان منع اشاعه تسلیحات هسته‌یی نپیوسته و تا کنون هیچ بازرسی از تاسیسات اتمی این رژیم دیدن نکرده است. تسلیحات اتمی این رژیم تهدید برای منطقه محسوب می‌شود اما این رژیم در سایه سکوت جامعه جهانی با هیچ فشاری برای خلع سلاح روبرو نیست.

این در حالی است که ایران بارها بر صلح آمیز بودن برامه هسته‌یی خود تاکید و اعلام کرده است که سلاح هسته‌یی در دکترین دفاعی ایران جایگاهی ندارد.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.