نتایج هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتسال

۰۸م اسفند ،

هفته ماقبل پایانی لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری ۶ دیدار دنبال شد. در مهم‌ترین دیدار این هفته دو تیم فوتسال گیتی‌پسند و منصوری به مصاف یکدیگر رفتند. در نیمه اول این بازی توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد اما در ۲۰ دقیقه دوم سعید تقی‌زاده (۲بار)، افشین کاظمی و احمد اسماعیل‌پور توانستند برای اصفهانی‌ها گلزنی کنند تا گیتی‌پسند با نتیجه ۴ بر صفر به برتری دست یابد.

در دیگر دیدار صبای قم با نتیجه ۹ بر ۴ مقابل هلال احمر تبریز به برتری رسید و با ۵۶ امتیاز در صدر جدول باقی ماند. با توجه به برتری گیتی‌پسند مقابل منصوری اصفهانی‌ها ۵۵ امتیازی شدند و به این ترتیب تکلیف قهرمان چهاردهمین دوره لیگ برتر به هفته پایانی کشیده شد. تفاضل گل گیتی‌پسند ۵۲ و تفاضل گل صبا ۶۱ است.

ارژن شیراز توانست با برتری ۶ بر ۳ مقابل راه ساری ۱۴ امتیازی شود و هم‌امتیاز با گاز خوزستان در قعر جدول باقی بماند اما امید خود را برای بقا در لیگ حفظ کند. به این ترتیب همه چیز در لیگ برتر به هفته پایانی کشیده شد.

در هفته بیست‌وسوم به سبب ترک زمین از سوی تیم حفاری بازی این تیم مقابل صبا نیمه‌تمام باقی ماند. در هفته بیست‌وچهارم نیز شهرداری ساوه زمین را ترک کرد و بازی این تیم مقابل منصوری نیمه تمام ماند، اما در این هفته خبری از این موضوع نبود و خوشبختانه تمام بازی‌ها به پایان رسید!

نتایج کامل هفته بیست‌پنجم به شرح زیر است:

دبیری تبریز ۴ – شرکت ملی حفاری ۶

شهرداری ساوه ۲ – شهرداری تبریز ۲

میثاق تهران ۷ – گاز خوزستان یک

ارژن شیراز ۶ – راه ساری ۳

صبای قم ۹ – هلال احمر ۴

گیتی‌پسند‌ ۴ – شهید منصوری صفر

در این هفته تیم فوتسال فرش‌آرا استراحت داشت.

برنامه هفته پایانی لیگ برتر به شرح زیر است:

فرش‌آرا – ارژن شیراز

شهید منصوری – صبای قم

شهرداری تبریز – گیتی‌پسند‌

گاز خوزستان – دبیری تبریز

راه ساری – شهرداری ساوه

هلال احمر – میثاق تهران


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.