نتایج هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال

۳۰م دیماه ،

 هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز در حالی که قرار بود از ساعت ۱۶ آغاز شود، اما به سبب دربی با ۲ ساعت تاخیر آغاز شد. هر چند در دربی شاهد بازی جذابی نبودیم، اما در فینال زودهنگام فوتسال ۷ گل رد و بدل شد و به گونه ای فوتسالی‌ها جور فوتبالی‌ها را کشیدند.

در حساس‌ترین بازی این هفته دو تیم گیتی‌پسند و صبا به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان محسن حسن‌زاده که در این فصل عملکرد خوبی داشتند و تنها یک شکست برابر فرش‌آرا را تجربه کرده بودند این هفته میهمان تیم رده دومی گیتی‌پسند بودند.

اصفهانی‌ها توانستند در این دیدار با نتیجه ۵ بر ۲ به پیروزی برسند و ۴۰ امتیازی شوند. صبای قم نیز با یک بازی بیشتر با ۴۴ امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

احمد اسماعیل‌پور، محمد کشاورز، سجاد بنی‌سعدی و حسین طیبی (۲بار) برای گیتی‌پسند گلزنی کردند. عروجی یکی از گل‌های صبا را به ثمر رساند و دیگر گل این تیم با ضربه‌ علی اصغر حسن‌زاده و برخورد آن در بین راه با یکی از بازیکنان گیتی‌پسند به ثمر رسید. خسوس کاندلاس، سرمربی موقت تیم ملی فوتسال، سیدرضا افتخاری، سرپرست کمیته فوتسال، محمدرضا کشوری‌فرد، مدیرعامل باشگاه صبا از تماشاگران این دیدار بودند.

دیدار تیم‌های فرش‌آرا مشهد و شرکت ملی حفاری لغو شد. این دیدار قرار بود به دلیل تداخل با بازی هندبال از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شود، اما به دلیل اینکه بازی هندبال به طول انجامید و ساعت ۱۸:۳۵ به اتمام رسید مسئولان حفاری اعلام کردند به سبب اینکه زمین را در اختیار نداشتند و نمی‌توانند خود را به پرواز برسانند بازی نخواهند کرد. این درحالی بود که نماینده فدراسیون چند بار از مسئولان حفاری برای حضور در میدان خواهش کرد اما این تیم حاضر به بازی نشد.

در دیگر دیدار شهرداری تبریز توانست دربی این شهر را برابر جمعیت هلال احمر با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست یابد. شهرداری در این فصل تمام دربی‌های تبریز را با پیروزری به پایان رسانده بود. شهرداری، جمعیت هلال‌احمر و دبیری نماینگان تبریز در این دوره از رقابت‌ها می باشند.

نتایج کامل مسابقات امروز به شرح زیر است:

راه ساری ۴ – گاز خوزستان ۴

شهرداری تبریز ۳ – جمعیت هلال احمر ۲

شهرداری ساوه یک – میثاق تهران ۳

گیتی پسند اصفهان ۵ – صبای قم ۲

لبنیات ارژن فارس یک – دبیری تبریز ۵


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.