نتایج آزمایش باتری گلکسی نوت ۲ ابر تلفن هوشمند سامسونگ

فبت هوشمند گلکسی نوت ۲ از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری و تنوع امکانات، تقریبا رقیبی در میان گوشی‌های اندرویدی ندارد و به راحتی می‌توان آن را یکی از قدرتمندترین  تلفن‌های هوشمند بازار دانست. یکی از خصوصیت‌های بارز این تلفن هوشمند صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی آن است، که برای تغذیه این صفحه نمایش بزرگ یک باتری ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعتی در آن جای داده شده است. زمانی که این گوشی معرفی شد بسیاری از ما به دنبال اعداد و ارقام مربوط به باتری این فبلت بودیم، با زومیت همراه باشید تا نتایج آزمایشات بر روی باتری گلکسی نوت ۲ را مشاهده کنید.

در ابتدای مقاله لازم است بدانید که این آزمایشات توسط وب‌سایت معتبر جی‌اس‌ام آرنا انجام شده‌اند. این گوشی قدرتمند همانطور که در نمودار زیر مشاهده می‌کنید توانسته ۱۷ ساعت در هنگام مکالمه دوام بیاورد که از تمام تلفن‌های هوشمند به غیر از RAZR Maxx موتورولا قوی‌تر عمل کرده است.

talk time note2

معیار مهم دیگر برای عمر باتری، میزان تحمل آن در مرور صفحات وب است، که در نسخه قبلی گلکسی نوت یک نقطه ضعف بزرگ به حساب می‌آمد. حال گلکسی نوت ۲ با وجود صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی بی‌نظیر خود توانسته بیش از ۸.۵ ساعت در وب‌گردی دوام بیاورد که عدد بسیار خوبی در میان موبایل‌های دیگر است. در این آزمایش آیفون همانند همیشه در جایگاه خوبی قرار گرفته است و با وجود باتری بسیار کوچکتر نسبت به RAZR Maxx و گلکسی نوت ۲ زمان بیشتری را دوام آورده است.

web browser note2

معیار مهم دیگر عمر باتری در پخش فایل ویدیویی است. نرم‌افزار اجرای فیلم در گلکسی نوت ۲ به گفته GSM Arena یکی از بهترین‌ها در نوع خود است. همچنین صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی گلکسی نوت ۲ که بسیار بهتر از گلکسی اس ۳ عمل می‌کند باز هم به لذت تماشای ویدیو در این تلفن می‌افزاید. باتری این گوشی بعد از گذشت ۱۱ و نیم ساعت از ۱۰۰ درصد به ۱۰ درصد می‌رسید. در این آزمایش دوباره RAZR Maxx بیشترین عمر باتری را داشته است، که این موضوع با وجود صفحه نمایش کوچکتر و رزولوشن کمتر در کنار باتری بزرگتر بدیهی به نظر می‌رسد.

video playback note2

نتیجه آزمایشات این وب سایت را برای سه گوشی گلکسی اس ۳، آیفون ۵ ، گلکسی نوت ۲ و گلکسی نوت را در زیر مشاهده می‌کنید.

طول عمر باتری Galaxy Note II Galaxy Note iPhone 5 Galaxy S III
دوام کلی  ۷۳H  ۱۹H  ۵۱H  ۴۳H
مکالمه ۳G  ۱۶:۵۷H  ۱۲:۴۷H  ۸:۴۲H  ۱۰:۲۰H
مرور وب  ۸:۴۸H  ۳:۳۵H  ۹:۵۶H  ۵:۱۷H
پخش ویدیو  ۱۱:۲۷H  ۸:۲۵H  ۱۰:۱۲H  ۱۰:۰۱H


زومیت – زومیت – IT News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.