نتایج آزمون استانداری آذربایجان شرقی سال ۹۱

۳۰اردیبهشت،

دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای نتایج اولیه سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی ۱۷ دستگاه اجرایی استان را که در در تاریخ ۹۱٫۱۲٫۴ برگزار شده بود، اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو برگزاری آزمون استخدامی ۱۷ دستگاه اجرایی استان به صورت متمرکز در اسفند ۹۱ و شرکت قریب به ۱۱ هزار داوطلب در این آزمون و تصحیح پاسخنامه‌های شرکت‌کنندگان، نسبت به اخذ مدارک از کلیه اشخاصی که حدنصاب آزمون عمومی را احراز کرده بودند اقدام گردید و پس از بررسی مدارک داوطلبان و اعمال سهمیه‌های قانونی (ایثارگری، بومی و معلولیت) بدین‌وسیله نتایج اولیه سه برابر ظرفیت پذیرفته‌شدگان به تفکیک دستگاه اجرایی، رشته شغلی و شهرستان مربوطه و بر اساس کسب حدنصاب ۶۰ درصد نمره آزمون عمومی و بالاترین نمره آزمون اختصاصی اعلام می‌شود.

در این اطلاعیه همچنین تاکید شده است: اعلام نتایج قطعی آزمون پس از انجام مصاحبه و گزینش خواهد بود. ضمنا در بعضی از مشاغل به سبب عدم کسب حد نصاب نمره آزمون عمومی توسط داوطلبان، فرد واجد شرایط معرفی نشده یا تعداد معرفی‌شدگان کمتر از ظرفیت تعیین شده می‌بلاشد. بدیهی است مشاغل مذکور در آگهی استخدامی که در خرداد ماه سال جاری مجددا برگزار خواهد شد، اعلام می‌گردد تا امکان ثبت‌نام مجدد داوطلبان میسور باشد.

دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی در ادامه اعلام کرده است: داوطلبان آزمون استخدامی می‌توانند برای کسب اطلاع از وضعیت خام نمره عمومی و اختصاصی خود به سامانه جامع نظام اداری کشور (کارمند ایران) به نشانی http://natayej.karmandiran.ir مراجعه نمایند. همچنین لازم است معرفی‌شدگان سه برابر ظرفیت هریک از رشته‌های شغلی از اول تیر ماه سال جاری به ستاد مرکزی دستگاه مورد تقاضای خود در استان مراجعه و پس از تکمیل پرونده استخدامی، منتظر اعلام زمان مصاحبه تخصصی که متعاقبا از طرف دستگاه مورد نظر اعلام خواهد شد، باشند.

در پایان این اطلاعیه تصریح شده است: با توجه به این که اعلام نتایج قطعی آزمون، منوط به اتمام فرایند مصاحبه و گزینش است، لذا کلیه معرفی‌شدگان مذکور می‌توانند در آزمون استخدامی تازه که در خرداد ماه سال جاری برابر آگهی منتشره اعلام می‌شود مجددا شرکت نمایند. بدیهی است این اشخاص در صورت قبولی در آزمون قبلی می‌بایست انصراف کتبی خود را از آزمون تازه ارایه نمایند.

برای ملاحظه پذیرفته‌شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی ۱۷ دستگاه اجرایی آذربایجان شرقی بر روی این لینک کلیک کنید.


استخدام
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.