نتایج انتخابات نظام پزشکی تهران اعلام شد

سلامت > عمومی
شمارش آرای انتخابات نظام پزشکی در تهران به پایان رسید و نتایج آن اعلام شد.

دکتر مراد هاشم زهی در گفت‌وگو با خبرنگار «سلامت» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه شمارش آرا در شهرستان‌ها ادامه دارد و نتایج آرای شهرستان‌ها نهایتا تا ظهر اعلام می‌شود، نتایج شمارش آرا در تهران را اعلام کرد.

به گفته وی دکتر علیرضا زالی با ۱۹۱۷ رای، ‌دکتر علی فتاحی با ۱۰۹۵ رای، دکتر علی اصغر پیوندی با ۱۰۶۴ رای،‌ دکتر محمد حسین بدخش با ۹۴۶ رای، دکتر ایرج خسرونیا با ۹۲۶ رای،‌ دکتر حسن هویدا با ۹۰۴ رای،‌ دکتر محمد مهدی حفیظی با ۸۶۹ رای، دکتر احمد شجاعی با ۷۶۰ رای، دکتر محمد مهدی قیامت با ۶۶۴ رای و دکتر گلمکانی با ۶۱۵ رای بیشترین آراء را در گروه پزشکان به خود اختصاص دادند.

وی همچنین گفت: دکتر محمد صاحب الزمانی در گروه علوم آزمایشگاهی، ‌دکتر علی یزدانی و دکتر کاوه سیدان در گروه دندانپزشکی،‌ دکتر حمید خویی و خیرالله غلامی در گروه داروسازی، معصومه آباد در گروه مامایی و مرتضی حیدری در گروه لیسانسیه‌های پروانه دار نیز بیشترین آراء را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی همچنین گفت: کل آرای اخذ شده در تهران حدود هفت هزار رای است که نسبت به دوره گذشته ۲۰ درصد افزایش در مشارکت گروه‌های مختلف پزشکی داشته‌ایم.

وی ضمن تشکر از کلیه دست اندرکاران اجرایی و همچنین رسانه‌ها گفت: از دولت نیز تشکر می‌کنیم چرا که وزارت بهداشت اقدامات اجرایی برگزاری انتخابات را بر عهده داشت، اگرچه برخی نگرانی‌ها در این زمینه وجود داشت اما همدلی‌شان را تحسین می‌کنیم، چرا که دلشان با قانون بود.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی در خاتمه با بیان اینکه پیش از این دیداری با سرپرست وزارت بهداشت داشتیم، گفت: وی فردی منطقی و شجاع هستند و فکر می‌کنم کمک کرد تا این انتخابات به خوبی و به موقع برگزار شود. از نیروهای امنیتی و انتظامی نیز برای برگزاری مطلوب این انتخابات تشکر می‌کنیم. 


RSS
منبع:همشهری آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.