نتایج تست باتری اسمارت فون iPhone 5s اپل

ممتازنیوز:

وبسایت GSMArena نتایج مربوط به تست باتری اسمارت فون جدید اپل یعنی iPhone 5s را منتشر نمود که می تواند برای علاقمندان جالب باشد. همانطور که میدانید این اسمارت فون از نظر ظاهری تفاوت زیادی نسبت به آیفون ۵ ندارد ولی از لحاظ داخلی شاهد تغییراتی در آن نسبت به آیفون ۵ هستیم که از جمله میتوان به پردازنده ۶۴ بیتی A7 و باتری ۱,۵۶۰ mAh اشاره نمود. لازم بذکر است که آیفون ۵ دارای یک باتری ۱,۴۴۰mAh می باشد.

در بخش زمان مکالمه برروی شبکه های ۳G این اسمارت فون جدید اپل به امتیاز ۱۰ ساعت ۴۶ دقیقه دست یافت که حدود ۲ ساعت بیش از آیفون ۵ می باشد.

111

اما در بخش وبگردی، طبق گفته اپل این اسمارت فون با این باتری می تواند حدود ۱۰ ساعت به مرور وب با استفاده از وای فای بپردازد که تقریبا معادل نتیجه ای است که در تست انجام شده نیز بدست آمد. زمان کسب شده توسط این دستگاه در این بخش ۹ ساعت ۵۸ دقیقه می باشد.

222

در نهایت نوبت به بخش پخش ویدئو می رسد که آیفون ۵ اس ۱۰ ساعت و ۳۱ دقیقه دوام آورد یعنی ۱۹ دقیقه بیشتر از آیفون ۵.

333

این اسمارت فون در بخش رتبه استقامت نیز به امتیاز خوب ۵۴ ساعت دست پیدا کرد. این بدان معناست که کاربر نیاز به یک بار شارژکردن دستگاه در هر ۵۴ ساعت دارد، اگر هر روز به ۱ ساعت مرور وب، ۱ ساعت پخش ویدئو و ۱ ساعت مکالمه بپردازد. رتبه استقامت آیفون ۵ برابر با ۵۱ ساعت می باشد.

444

gsmarena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.