نتایج عجیب روز پایانی مرحله‌ی گروهی جام جهانی فوتسال

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ جمعه ۱۹م آبان ۹۱،

با پایان مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی فوتسال ۱۶ تیم صعود نماینده به مرحله یک هشتم نهایی مسیر خود را تا پایان رقابت‌ها شناختند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رقابت‌های جام جهانی فوتسال با انجام دیدارهای پایانی در گروه‌های E و F به پایان رسید و تکلیف ۱۶ تیم راه یافته به مرحله بعدی رقابت‌ها مشخص شد.

در دیدارهای امروز که البته نتیجه عجیبی نیز رقم خورد کویت با نتیجه ۴ بر ۳ از سد مصر گذشت. این در حالی بود که مصر توانسته بود پیش از این با نتیجه ۷ بر ۲ جمهوری چک را شکست دهد.

در دیگر دیدار این گروه صربستان و چک به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

در دیگر گروه نیز دو دیدار برگزار شد که روسیه با دو گل کلمبیا را از پیش رو برداشت و با امتیازهای کامل به عنوان تیم اول راهی دور بعد شد.

کلمبیا با قرار گرفتن در رده دوم حریف ایران در مرحله بعدی شده است. همچنین نتیجه عجیب دیگری نیز در دیگر دیدار این گروه رقم خورد و جزایر سلیمان که دو دیدار پیشی خود را با اختلاف گل بسیار واگذار نموده بود،‌گواتمالا را با نتیجه ۴ بر ۳ از پیش رو برداشت تا این تیم نتواند به مرحله بعد صعود کند.

در پایان رقابت‌های مرحله گروهی تیم ژاپن با ۴ امتیاز به عنوان بهترین تیم سوم از گروه خود صعود نمود و تیم‌های پاناما، مصر و تایلند نیز توانستند به سبب تفاضل گل بهتر با سه امتیاز راهی دور بعد شوند. استرالیا و گواتمالا دو تیم سومی بودند که از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها ایران در پایین جدول با کلمبیا دیدار خواهد نمود و در صورت پیروزی برای راهیابی به جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها مقابل برنده‌ی دیدار ژاپن – اوکراین قرار خواهد گرفت.

در صورت راهیابی به مرحله نیمه نهایی حریف احتمالی ایران یکی از تیم‌های برزیل یا آرژانتین خواهد بود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.