نتایج نشست مدیران ایساکو و رنو نیسان

۲۹ آبان ،

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، نتیجه نشست ایساکو و رنو نیسان را در دو حوزه قطعات یدکی و خدمات مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش تفسیری گروه دریافت خبر ایسنا، در نشست مشترک کریستین بوکو، مدیر ارشد خدمات‌ پس از فروش گروه خودروسازی رنو نیسان با علی نمکین، مدیر عامل ایساکو و جمعی از مدیران این دو شرکت، مباحث مختلفی مطرح شد.

در این جلسه نمکین به برنامه‌ریزی ایران‌خودرو برای تولید خودروهای وانت تندر، تندر گیربکس اتوماتیک و تندر فاز دوم ایران‌خودرو، اشاره و ضمن تشریح فعالیت‌های شرکت ایساکو به منظور سرویس‌دهی مناسب به این محصولات خواهان برنامه‌ریزی صحیح در این حوزه با توجه به تجربیات رنو و همکاری فی مابین شد.

کریستین بوکو نیز برای مشارکت و همکاری لازم در جهتی توسعه و تکمیل دانش فنی و آموزش پرسنل ایساکو در “رنو آکادمی” اعلام آمادگی کرد.

همچنین مدیر ارشد خدمات پس از فروش رنو، بر توسعه شبکه خدمات پس از فروش محصولات رنو در ایران تاکید کرد و افزود: با توجه به روند رو به رشد حضور رنو در بازار ایران، می‌بایست استانداردهای تازه و به روز در ارائه خدمات ایجاد و اجرایی شود.

از دیگر توافقات این نشست، مشارکت در تامین خودروهای مورد نیاز ایساکو جهت دوره‌های آموزش تخصصی توسط شرکت رنو، پیش از ورود به بازار بود. طرفین در خصوص برگزاری جلسات مستمر به منظور ارتقا سطح کیفی سرویس‌دهی، در دو حوزه تامین قطعات و شبکه خدمات پس از فروش نیز تاکید کردند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.