نتایج نهایی مسابقات قرآن استان قزوین

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

99-72.jpg

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین نتیجه نهایی سی و پنجمن دوره مسابقات قرآن کریم استان قزوین را اعلام نمود.

حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) دفتر قزوین بیان نمود: در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قزوین در مجموع سه هزار و ۶۰۰ نفر از شهرستان‌های مختلف استان در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان و ابتهال و تواشیح شرکت نمودند.

وی ادامه داد: تعداد شرکت نمایندگان سه برابر افزایش داشته است به طوری که در سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم تعداد شرکت نمایندگان یک هزار و ۲۰۰ نفر بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اضافه نمود: در این دوره از مسابقات در سه رشته حفظ، قرائت و ترتیل مقطع شکوفه‌ها در بخش خواهران ۷۳۲ و برادران ۳۹۲ و در مقطع بزرگسالان در بخش خواهران یک هزار و ۵۷۸ و در بخش برادران ۶۴۸ نفر شرکت نمودند.

وی تصریح نمود: همچنین در رشته اذان در مقطع شکوفه برادران ۱۳۶ و بزگسالان برادران ۱۸۰ نفر و در بخش ابتهال و تواشیح ۹ گروه از خواهران و پنج گروه از برادران شرکت نمودند.

نوروزی نتیجه مسابقات را چنین تشریح نمود: در رقابت برادران در رشته حفظ پنج جزء در مقطع شکوفه‌ها ماهان مشایخ، ابوالفضل کشاورز و محمدحسین نصیری، در رشته حفظ ۱۰ جزء پوریا مشاطگان، امیرحسین علیخانی و مهدی نظرپور، در حفظ ۲۰ جزء محمدرضا سلطانشاه، حمیدرضا سلطانشاه و احسان اسفندیاری و در رشته حفظ کل حسین نصیرلو، محمد شکوری‌نژاد و مهدی حیدری به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب نمودند.

وی افزود: در رشته ترتیل مقطع شکوفه‌ها سید احمد حسینی، امیرحسین خانی و سهیل رزاقی و در رشته قرآئت محمد بابا، رضا کاشی و محمدرضا فکوری به ترتیب رتبه‌های برتر را کسب نمودند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین عنوان نمود: در رقابت برادران مقطع بزرگسالان در رشته حفظ ۱۰ جزء حسن تاچه بندها، مسلم کیائی و حسن وحدانی، در حفظ ۲۰ جزء قدرت الله همایون تبارفرد، مهرداد خلیلی و محمد مافی و در رشته حفظ کل سعید علی اکبری و محمود میرزایی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب نمودند.

وی گفت: در رشته ترتیل مقطع بزرگسالان احسان جوادزاده، محمد بهرامی و علیرضا صحراکاران و در رشته قرائت حمیدرضا نداف، جواد رفعتی و سید مصطفی حسینی به ترتیب رتبه‌های برتر را کسب نمودند.

نوروزی تصریح نمود: همچنین در رشته اذان در مقطع شکوفه‌ها عرفان رمضانی، علی منصوری و سید محمدرضا میررحیمی، در مقطع بزرگسالان مجید رشیدی‌نیا، محسن قلی‌پور و بهزاد محمدپور، در رشته ابتهال جواد رفعتی، سعید علی اکبری و سید مصطفی حسینی و در رشته تواشیح گروه‌های نور و عزت النبی رتبه‌های برتر را کسب نمودند.

وی اعلام نمود: در رقابت خواهران در رشته حفظ پنج جزء در مقطع شکوفه‌ها اکرم نقدی‌پور، مریم سیاهکالی و زینب علی نسایی، در رشته حفظ ۱۰ جزء سیده مریم دریاباری، لیلا امیدلو و فاطمه احمدی و در حفظ ۲۰ جزء نگار مخبریان‌نژاد، سپیده بهرامی و سحر بهرامی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب نمودند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: در رشته ترتیل مقطع شکوفه‌ها فاطمه دانش‌خواه، زهرا ذوالقدری‌ها و سمانه محمدی و در رشته قرائت نرگس جباری، مریم شهسواری و زهرا بهاری به ترتیب رتبه‌های برتر را کسب نمودند.

وی اضافه نمود: در رقابت خواهران مقطع بزرگسالان در رشته حفظ ۱۰ جزء بتول روستا، فرشته آقایی و مهری کاظمی، در رشته حفظ ۲۰ جزء سکینه صفری، سمیه محمدیان و رقیه عبادیان و در رشته حفظ کل فاطمه افشار ایرانی، هدی صراف‌ها و زینب حسینی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب نمودند.

نوروزی اظهار نمود: در رشته ترتیل مقطع بزرگسالان بنت الهدی گرجی، انسیه حاجی یوسفی و انسیه عباسی و در رشته قرائت طاهره عبدالهی، مریم سهرابی و مریم شادور به ترتیب رتبه‌های برتر را کسب نمودند.

وی خاطرنشان نمود: در رشته ابتهال خواهران طاهره عبدالهی، مریم ملامحمدی و حنانه سادات حسینی و رشته تواشیح گروه‌های مبین، مصباح و نورالثقلین به ترتیب به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین یادآور شد: برگزیدگان این دوره برای شرکت در مسابقات کشوری سازمان اوقاف اعزام خواهند شد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.