نتایج کمان‌داران ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی چین

۲۵اردیبهشت،

مسابقات جام جهانی تیر و کمان در مرحله مقدماتی کامپوند پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مسابقات جام جهانی تیروکمان در چین در حال برگزاری است و امروز در رشته کامپوند تیمی و انفرادی در بخش تیمی مردان و در مرحله مقدماتی ایران با کسب ۱۷۱۸ امتیاز هفتم شد. ترکیب تیم‌ ایران را اسماعیل عبادی، مجید قیدی و امیر کاظم پور تشکیل داده بودند. تیم‌ آمریکا با ۱۷۶۸ امتیاز ، کره جنوبی با ۱۷۵۳ امتیاز و ایتالیا با ۱۷۴۳ امتیاز اول تا سوم شدند.

همچنین در بخش کامپوند تیمی زنان هم ایران با ترکیب مینو عابدی ، پریسا براتچی و مهتاب پارسا مهر به میدان رفت که با کسب ۱۶۷۴ امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفت.

در این بخش هم آمریکا با امتیاز ۱۷۶۸ اول شد ، کره جنوبی با ۱۷۵۳ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و ایتالیا با ۱۷۴۳ امتیاز مقام سوم را به خود اختصاص داد.

رشته تیمی میکس دیگر بخشی بود که امروز پیگیری شد و آمریکا با ثبت امتیاز ۱۱۷۰ همچون دو رشته تیمی دیگر قهرمان شد . قبرس با ۱۱۶۲ امتیاز در رتبه دوم ایستاد و کره جنوبی با امتیاز مشابه سوم شد. ایران هم که با ترکیب مینو عابدی و امیر کاظم پور در این بخش حاضر بود که با ثبت ۱۱۵۱ امتیاز هفتم شد.

در بخش کامپوند انفرادی زنان، آلبینا لوگین نوا از روسیه با ۵۷۶ امتیاز، اریکا جونس از آمریکا با ۵۷۶ امتیاز و جی هان سوک از کره جنوبی با ۵۷۵ امتیاز اول تا سوم شدند. مینو عابدی هم امتیاز ۵۷۲ را ثبت کرد و در رتبه پنجم ایستاد.

مهتاب پارسا مهر دیگر نماینده ایران در این بخش رکورد ۵۵۹ را به ثبت رساند و بیست و پنجم شد. پریسا براتچی هم با امتیاز ۵۴۳ در بین ۴۶ نفر جایگاه چهل و دوم را به خود اختصاص داد.

در بخش کامپوند انفرادی مردان بهترین رکورد ایران مربوط به امیر کاظم پور بود که با امتیاز ۵۷۹ در رتبه بیست و یکم قرار گرفت. مجید قیدی هم با امتیاز ۵۷۲ جایگاه سی و سوم را به خود اختصاص داد و اسماعیل عبادی با ۵۶۷ امتیاز چهل و دوم شد.

در این بخش هم کماندارانی از آمریکا، قبرس و دانمارک اول تا سوم شدند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.