نتایج کنکور۹۱ تا پنجشنبه اعلام می شود

در گروه آزمایشی علوم ریاضی ۱۷۱ هزار و ۳۸۱ نفر، علوم تجربی ۹۳ هزار و ۱۴۰ داوطلب، علوم انسانی ۱۶۸ هزار و ۷۶۲ داوطلب، هنر ۱۸ هزار و ۹۵۶ داوطلب، زبان ۱۷ هزار و ۵۶۰ داوطلب و چند گروهی ۱۵۶ هزار و ۱۲۸ داوطلب پذیرفته می‌شوند.

سرپرست سازمان سنجش از اعلام نتایج کنکور تا پنجشنبه ۲۳ شهریور خبر داد و گفت: در آزمون سراسری سال ۹۱ حدود ۶۳۰ هزار داوطلب پذیرفته می‌شوند.

دکتر ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری در محدود زمانی ۲۱ تا ۲۳ شهریور ماه، گفت: ثبت‌نام پذیرفته شدگان آزمون از ۲۶ شهریور ماه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت پذیرش دانشجو در گروه‌های آزمایشی مختلف، تصریح کرد: در گروه آزمایشی علوم ریاضی ۱۷۱ هزار و ۳۸۱ نفر، علوم تجربی ۹۳ هزار و ۱۴۰ داوطلب، علوم انسانی ۱۶۸ هزار و ۷۶۲ داوطلب، هنر ۱۸ هزار و ۹۵۶ داوطلب، زبان ۱۷ هزار و ۵۶۰ داوطلب و چند گروهی ۱۵۶ هزار و ۱۲۸ داوطلب پذیرفته می‌شوند.

خدایی با بیان اینکه بر اساس افزایش ظرفیت‌ها، ظرفیت پذیرش در دوره‌های مختلف نیز تغییر کرده است، اظهار کرد: بر این اساس در دوره روزانه ۱۰۰ هزار و ۲۹۱ داوطلب، شبانه ۲۷ هزار و ۴۳ داوطلب، پیام‌نور ۳۳۲ هزار و ۲۱۱ داوطلب، نیمه حضوری یک هزار و ۹۲۰ داوطلب، مناطق محروم ۳۹۴ داوطلب، تربیت معلم ۴۳ هزار و ۷۸۰ داوطلب پذیرفته می‌شوند.

سرپرست سازمان سنجش افزود: در دانشگاه غیرانتفاعی ۱۱۴ هزار و ۴۵۸ داوطلب، مجازی چهار هزار و ۶۱۰ داوطلب و بین‌الملل هزار و ۲۲۰ داوطلب پذیرفته خواهد شد.


MIGNA

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.