نتیجه بازی والیبال ایران و چین امروز شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ زنده و آنلاین

در این قسمت نتیجه والیبال ایران چین که ساعت ۱۰:۱۰ امروز شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ در مرحله گروهی رقابتهای لیگ ملتهای والیبال ۲۰۲۳ برگزار میشود به صورت زنده و آنلاین اطلاع رسانی میشود.

به گزارش خبرگزاری ممتاز نیوز تیم ملی والیبال ایران امروز در سومین بازی خود در رقابتهای لیگ ملتهای والیبال ۲۰۲۳ در توکیو به مصاف تیم ملی چین رفت و در یک بازی زیبا و جذاب با نتیجه سه بر یک پیروز شد.

توجه: برای مشاهده جدول رده بندی و ساعت بازیهای والیبال ایران اینجا کلیک کنید.

نتیجه بازی والیبال ایران لهستان امروز

در این قسمت از سایت ممتازنیوز، نتیجه بازی والیبال ایران چین و سایر بازیهای والیبال به صورت زنده و آنلاین اطلاع رسانی میشود.

بازینتیجهست اولست دومست سومست چهارمست پنجم
ایران
چین
۳
۱
۲۳
۲۵
۲۵
۱۵
۲۵
۲۰
۲۵
۱۴
۰
۰

توجه: کمی صبر کنید تا نتایج لود شود… نتایج به صورت آنلان و خودکار هر چند ثانیه بروزرسانی میشود.

پخش زنده والیبال ایران و چین

پخش زنده و مستقیم بازی والیبال ایران و چین. (توجه داشته باشید به دلیل مشاهده از سایت خبرگزاری ممتازنیوز تعرفه اینترنت نیم بها محاسبه میشود)

برای نمایش بهتر نتایج، گوشی خود را به صورت افقی بگیرید

اطلاعات و تاریخچه نتایج والیبال ایران چین

ایران و لهستان ۲۳ بار در مسابقات مهم جهانی (لیگ ملت های والیبال FIVB ، بازی های المپیک ، قهرمانی جهانی والیبال FIVB ، جام جهانی والیبال FIVB ، لیگ جهانی والیبال FIVB و جام قهرمانان بزرگ جهانی والیبال FIVB) به مصاف هم رفته اند. ایران در ۱۹ مسابقه و چین در ۴ مسابقه پیروز شدند.

ایران سال گذشته در مرحله مقدماتی لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ موفق شد چین را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست دهد.

ایران و چین همچنین در بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در گروه A به مصاف یکدیگر رفتند که ایران موفق شد با نتیجه ۳ بر ۰ پیروز شود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.