نتیجه برخورد اتوبوس با بیل میکانیکی در مشهد

محسن رحیمی: ۱۹ نفر در برخورد اتوبوس با بیل میکانیکی در مشهد مجروح شدند .به گزارش خبرنگارما ساعت ۵ وسی دقیقه صبح دیروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از کارخانه ای از شهرک صنعتی بینالود وارد مشهد شده بود، درحد فاصل میدان جمهوری اسلامی به سمت میدان آزادی مقابل تربیت معلم با یک دستگاه خودرو بیل میکانیکی درحال حرکت به شدت برخورد کرد.

 شدت این برخورد به حدی بود که خودرو بیل میکانکی پس از انحراف از مسیر خود وارد فضای سبز حاشیه بزرگراه شد وبشدت با ستون فشار قوی برق برخورد کرد که موجب شکسته شدن ستون برق گردید.در پی این حادثه ۱۸ نفرازسرنشینان اتوبوس وراننده بیل میکانیکی به شدت مجروح شدند.
مجید شادی مدیرحوزه ۲ عملیات آتش نشانی شهر مشهد به خبرنگار ما گفت: با اعلام محبوس شدن ۴ نفر از سرنشینان اتوبوس در لابه لای آهن پاره های خودرو، گروه نجات وپیشگیری از حریق ایستگاه شماره ۳ به محل حادثه اعزام وپس از ۱۵ دقیقه عملیات وبا استفاده از جک وقیچی های هیدرولیک، موفق به خارج کردن سرنشینان این اتوبوس شدند.
دکتر محمد رضا مهری، رئیس اورژانس ۱۱۵ مشهد نیزبه خبرنگار ما گفت: با اعلام این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس وبا توجه به اعلام تعداد زیاد مجروحان همزمان ۵ آمبولانس به محل اعزام و مجروحان را به ۳ بیمارستان شهیدهاشمی نژاد، امدادی شهید کامیاب وسوانح طالقانی منتقل کردند.
سرهنگ اسماعیلی رئیس پلیس راهور مشهد مقدس هم علت این حادثه را بی توجهی راننده اتوبوس به جلو وحرکت کند خودرو بیل میکانیکی در خط دوی مسیر اعلام کرد.بنابراین گزارش با حضور به موقع عوامل اتفاقات برق در محل، دکل شکسته شده برق فشار قوی مهار و از وقوع حادثه دیگر جلوگیری بعمل آمد.
شایان ذکر است پس از این حادثه ترافیک چند کیلومتری از خودروهای عبوری که به قصد تماشای حادثه با کندی حرکت می کردند، در مسیر میدان جمهوری اسلامی به سمت میدان آزادی ( پارک) به وجود آمده بود که عبور ومرور رادر این مسیر به مدت چند ساعت با اختلال مواجه کرد.
تا لحظه تنظیم خبر(عصر دیروز) حال چند مصدوم این تصادف وخیم اعلام شده است.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.