نتیجه مطلوب در حرفه طراحی لباس حائز اهمیت است

۱۷اردیبهشت،

گفت و گو با یک طراح لباس

یک طراح لباس گفت: کارهای ارائه شده بهاره امسال بر گرفته از بته جقه و بناهای قدیمی استان ها بوده است.

مریم احمدی در گفت و گو با خبرنگار سرویس مدولباس هنر آنلاین گفت:در طراحی لباس من از پیرامون زندگیم بسیار ایده میگیرم و گفتنی است بیشترین ایده من در طراحی لباس بر گرفته از بناهای قدیمی بوده و سعی کردم همیشه در طراحی آثارهایم جایگاهی برای نقش های سنتی و بناهای از این قبیل بگزارم.

وی ادامه داد: سایز بندی در لباس حائز اهمیت است و در طراحی یک لباس به خوبی ایفای نقش میکند اما امروز طراحان بیشتر در جست وجوی ترکیب رنگ ها شده اند و از امر مهم برش زدن خوب و سایز مناسب در لباس عقب مانده اند.

احمدی همچنین مطرح کرد: امیدوار هستم جامعه درک مناسبی از فرق بین طراح و خیاط پیدا کرده باشند و حرفه طراحان و دانشجویان جوان را جدی بگیرند و به آنها احترام بگذارند.

وی اضافه کرد:امسال برای فصل بهار به همکاری چند تن از سایر طراحان دانشگاه الزهرا ۱۰۰ طرح مانتو با ایده گرفتن از بته‌جقه و بناهای قدیمی شهر های طراحی و به مراجعه کنندگان ارائه کردیم .

این طراح جوان در پایان خاطر نشان کرد: ما فقط طراحی لباس ها را انجام می دهیم و طراحان دوخت هم در دانشگاه طراحی دوخت را انجام می دهند اما در نهایت برای انجام پروژه هایی مثل بهار امسال با هم همکاری داریم و نتیجه مطلوب برایمان مهم است .

انتهای پیام /۶۲


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. Arturo Sohr:

    I saw the thread title right here and imagined why not say to everybody that is a member in this article.

  2. Buddy Curylo:

    I will be really joyful.As soon as I became member of this website I bought a welcome message from the administrator.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.