نتیجه معکوس تبلیغ اوپرا وینفری برای سرفیس

۰۵م آذر ،

اخیراً مجری مشهور امریکایی اوپرا وینفری با قرار دادن سرفیس در فهرست علایق سالانه اش، و مقایسه آن با مرسدس بنز، به این محصول نوآورانه مایکروسافت اعتبار مضاعفی بخشید و معمولاً فهرست او سبب بالا رفتن فروش محصولات می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، اما این روزها در دنیای فناوری باید خیلی مراقب رفتارمان باشیم زیرا کوچکترین چیزی دستمایه هیاهو می‌شود. نمونه‌اش توییت جدیدی که خانم وینفری فرستاده: «باید بگویم عاشق سرفیس هستم! تا الآن ۱۲ تا برای هدیه کریسمس خریده‌ام.»
فکر می‌کنید این توییت از چه وسیله‌ای ارسال شده؟ سرفیس؟ خیر، پاسخ را در کادر نارنجی رنگ تصویر بالا می‌توانید ببینید: آیپد! و همین یک گاف کوچک کافی بوده تا سبب بر پایی سر و صدا در سایت‌ها و وبلاگ‌های مختلف شود: «اوپرا دارد با آیپد تبلیغ سرفیس می‌کند!؟»
البته همان‌طور که پیش‌تر هم نوشتیم، کاربرد سرفیس و آیپد متفاوت است. خیلی‌ها می‌توانند از آیپد برای سرگرمی و مطالعه استفاده نمایند و در کنارش کارهای تولید محتوای خود را هم با سرفیس انجام دهند. از طرف دیگر هنوز اپلیکیشن توییتر مناسبی برای سرفیس نیامده تا خانم وینفری بتواند از آن استفاده کند، که البته این خودش یک نقطه ضعف است؛ وجود اپلیکیشن‌ های اصلی، کف انتظارات کاربران است.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.