نجابت: نامزدها از تخریب یکدیگر بپرهیزند

۲۹م اسفند ،

نماینده مردم تهران در خانه ملت گفت: نامزدهای انتخاباتی باید از تخریب دیگران به ویژه تخریب‌هایی که مبتنی بر شایعات است پرهیز کنند چرا که مردم از بد‌اخلاقی‌های صورت گرفته در سا‌ل‌های اخیر آزرده‌خاطر می باشند.

به گزارش ممتازنیوز، حسین نجابت نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه هر شخص یا ارگانی در ارتباط با انتخابات وظیفه خاص خود را بر عهده دارد، گفت: من معتقدم که مجموعه نظام، دولت و به ویژه صدا‌و‌سیما باید توجه همگان را به این امر جلب کنند و این مسأله را تکرار کنند که نظام ما مبتنی بر آراء مردم است و امنیت ملی ما به حضور همه مردم در صحنه بستگی دارد.

وی با مهم دانستن نقش رسانه‌ها در فراهم آوردن فضای مناسب برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات افزود: رسانه‌ها باید از ایجاد فضاسازی‌های کاذب و همچنین ایجاد فضاهایی زمینه بداخلاقی‌ها را فراهم می‌کند جلوگیری کنند. اگر در فضایی مناسب مسائل به صورت شفاف برای مردم مطرح شود آنها به بهترین وجه به وظیفه خود عمل می‌کنند کما اینکه تاکنون نیز همین طور بوده است.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر در خانه ملت اظهار داشت: همچنین وظیفه‌ای که کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری در این ارتباط بر عهده دارند آرام نگه داشتن فضاست و آنها باید از تخریب دیگران و به خصوص تخریب‌هایی که مبتنی بر شایعات است پرهیز و از بد‌اخلاقی‌ها دوری کنند چرا که مردم از بد‌اخلاقی‌های صورت گرفته در سال‌های قبل در جامعه آزرده می باشند.

نجابت خاطرنشان کرد: چنان‌چه مردم یک رقابت انتخاباتی سالم از سوی نامزدها را ملاحظه کنند و شاهد مباحثی منطقی و رفتار و گفتاری مبتنی بر آموزه‌های اسلامی از سوی آنان باشند من معتقدم که حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی را شاهد خواهیم بود.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.