نجات راننده جرثقیل از چاه ۲۰ متری

نجات راننده جرثقیل از چاه 20 متری

نجات راننده جرثقیل از چاه ۲۰ متری

ممتازنیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: بی توجهی به اصول ایمنی هنگام کار و سهل انگاری راننده جوان یک جرثقیل، سقوط وی را به داخل چاه ۲۰متری رقم زد.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از مهر، جلال ملکی اظهار داشت: در پی تماس مسئولین یک پروژه ساختمانی با سازمان آتش نشانی و درخواست کمک، امدادگران ایستگاه ۶ و نجات ۴ بلافاصله به سوی خیابان شریعتی نرسیده به میدان قدس، خیابان محمودی حرکت کردند.
وی افزود: در نخستین بررسی ها مشخص شد، هنگام رسیدن به محل حادثه در قسمت شمال شرقی یک زمین در حال گودبرداری، چاهی به عمق ۲۰ متر دیده می شد که بنا به گفته شاهدان، جوانی ۲۶ ساله ای به نام مهران-ب به علت نداشتن حفاظ مناسب و همچنین نداشتن دید کافی به داخل آن سقوط کرده بود.
آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات ویژه نجات خود را به این جوان رسانده و او را به سطح زمین فرستاده و به داخل خودرو اورژانس برای اعزام به مرکز درمانی منتقل کردند.
جلالی خاطر نشان کرد: نیروهای عملیات پس از ایمن سازی کامل محل و دادن تذکرات ایمنی به کار خود خاتمه دادند و به ایستگاه خود مراجعت کردند. کارشناسان سازمان آتش نشانی همواره به کارگران پروژه های ساختمانی توصیه می کنند با قرار دادن درپوش محافظ مخصوص چاه و همچنین علائم هشدار دهنده از بروز حوادث احتمالی در محدوده چاه جلوگیری کنند.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.