نجات ۸ نفر از میان شعله های آتش و دود

نجات ۸ نفر از میان شعله های آتش و دود

 

دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ساعت ۰۱:۲۱

مهر: پس از اطلاع رسانی این آتش سوزی به سامانه ۱۲۵ بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۲ و۳ این سازمان به محل حادثه در میدان شکوفه، خیابان کلانتری، خیابان کرمان راهی شدند.

مجید الوندی فرمانده آتش نشانان اعزامی دراین باره اظهار داشت: به محض رسیدن در محل حادثه مشاهده شد که دو دستگاه خودروی سواری درپارکینگ ساختمان کاملاً شعله ور شده و به علت نفوذ دود غلیظ ناشی از آن به داخل طبقات این ساختمان مسکونی، تعداد ۸ نفر از ساکنین آن نیزدر میان دود گرفتار شده اند.

وی افزود: آتش نشانان بی درنگ به دو گروه تقسیم شدند که یک گروه با استفاده از تجهیزات کامل انفرادی و دستگاه تنفسی اقدام به نجات محبوسین و انتقال آنان به منطقه امن کردند. گروه دوم نیز همزمان به وسیله لوله های آبرسان از سرایت شعله های آتش به طبقات بالا جلوگیری و هر دو خودرو را به سرعت خاموش کردند.

الوندی در مورد وضعیت جسمی ساکنان گفت: حال یکی از نجات یافتگان وخیم بودکه توسط اورژانس سریعا به مرکز درمانی انتقال داده شد.

این فرمانده آتش نشانی درمورد علت بروز این حادثه تصریح کرد: هنوزدلیل وقوع این آتش سوزی روشن نشده و کارشناسان هم اکنون در حال بررسی آن هستند.

جوان آنلاین – آخرین عناوین حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.