نجات ۴ جوان از کوهستان/ دو کارگر جوان از زیر آوار به زندگی برگشتند

ازسوی سازمان آتش نشانی اعلام شد؛

آتش نشانان پس از چهار ساعت تلاش و جستجو توانستند ۴ جوانان را که در ارتفاعات امام زاده داود(ع) گرفتار شده بودند را نجات دهند.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بعدازظهر روز گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۷۴ را به محل حادثه در جاده امام زاده داود، سه راه سنگان اعزام کرد.

عباس میرالی رییس ایستگاه ۷۴ در این باره اظهارداشت: با اطلاع ستاد فرماندهی مبنی بر گرفتار شدن چهار نفر در ارتفاعات کوهستان آتش نشانان بی درنگ به چند گروه تقسیم شده و با توجه به محدوده اعلام شده پس از چهار ساعت عملیات توانستند چهار جوان را که در ارتفاعات کوهستان، محل صعب العبور در هنگام پایین آمدن از کوه گرفتار شده و قادر به حرکت نبودند را با استفاده از تجهیزات نجات به سطح جاده منتقل کنند.

کارشناسان سازمان آتش نشانی به شهروندان توصیه می کنند از حرکت در مسیرهای ناشناس و صعب العبور در کوهستان خودداری کنید و همواره راه اصلی و شناخته شده را برای کوهپیمایی انتخاب کنید.

دو کارگر جوان از زیر آوار به زندگی برگشتند
با سرعت عمل و تلاش آتش نشانان دو کارگرجوان از زیر آوار ساختمان در حال احداث درخیابان پاتریس جان سالم به در برد.

ساعت ۱۵:۴۹ دقیقه روز گذشته با اطلاع از حادثه آوار بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۰ را به محل حادثه در خیابان پاتریس، انتهای خیابان آشوری اعزام کرد.

ابوالفضل حسینعلی میرزا رئیس ایستگاه ۱۰ با اشاره به در حال احداث بودن این ساختمان نیمه کاری گفت: کارگران ۲۵ و ۲۳ ساله این ساختمان در حین کار، به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی و فرو ریختن قسمتی از دیواره ساختمان پنج طبقه مسکونی مجاور به ارتفاع چهار متر در زیر آوار گرفتار شده بودند.

وی درادامه افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل و کشیدن نوار احتیاط از خطرات احتمالی دیگر جلوگیری کرده و با بکارگیری تجهیزات نجات دو کارگر جوان را که در زیر آوار گرفتار شده بودند پس از یک عملیات حساس و بدون هیچگونه آسیبی نجات دادند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.