نجفیان مترجم پلاک یک شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از جام جم آنلاین در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

جام جم آنلاین: تصویربرداری مجموعه «پلاک یک» به کارگردانی مهدی مظلومی و تهیه‌کنندگی فرهاد فرج نظام آغاز شده و بزودی حسن معجونی، رسول نجفیان و حسن سلطانیان به بازیگران این مجموعه اضافه می‌شوند.

همچنین اشکان خطیبی نیز در نقش بهنام-یکی از ساکنان مجتمع- جلوی دوربین می‌رود؛ نقشی که قرار بود کامبیز دیرباز ایفای آن را بر عهده بگیرد.

فرهاد فرج‌نظام تهیه‌کننده سریال «پلاک یک» که پیش از این «مجتمع مسکونی دلنواز» نام داشت به جام‌جم گفت: حسن معجونی قرار است به عنوان پسر «آقای اعتمادی» با بازی داریوش مودبیان وارد مجتمع مسکونی دلنواز شود. رسول نجفیان نیز قرار است به عنوان یک نویسنده و مترجم به نام «آقای پیدا» ایفای نقش کند. «آقای پیدا» شخصیتی است که برای پیدا کردن یک خانه ساکت و آرام به این مجتمع می‌آید تا در آرامش کامل نویسندگی کند، اما چند نفر از ساکنان مجتمع برای این‌که سر از کار او دربیاورند، در زندگی او سرک می‌کشند. حسن سلطانیان نیز در نقش «آقای فرهمند» همراه با دخترش با بازی لیلا بوشهری وارد مجتمع می‌شوند و با خود قصه تازه‌ای به ماجراهای ساختمان اضافه می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین از دیگر بازیگران این سریال که نقش ساکنان مجتمع را بازی می‌کنند، می‌توان به علیرضا خمسه، برزو ارجمند، ایمان صفا، ناهید مسلمی، مرضیه صدرایی، حامد وکیلی، ویدا شهشهانی، سالار دریامج و امید ترکمان اشاره کرد.

این تهیه‌کننده با بیان این‌که تا کنون پنج قسمت از سریال «پلاک یک» تصویربرداری شده است، گفت: قسمت‌های اسباب‌کشی بهنام، عروسی در پارکینگ و برگزاری کلاس موسیقی و آواز در مجتمع از بخش‌هایی است که تصویربرداری آن انجام شده است.

وی ادامه داد: یک آپارتمان ۱۰واحدی واقع در ولنجک، لوکیشن «ثابت پلاک یک» است و لوکیشن‌های خارجی آن بنگاه، درمانگاه، خیابان، نانوایی و… است.

این تهیه کننده افزود: محمد محمد علی به عنوان آهنگساز این مجموعه انتخاب شده و مشغول آهنگسازی برای «پلاک یک» است و تیتراژ این سریال بر اساس شعری از عبدالجبار کاکایی ساخته می‌شود.

این سریال در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای شبکه تهران ساخته می‌شود و در هر قسمت داستان‌هایی مربوط به آپارتمان ‌نشینی از جمله مدیریت ساختمان، شارژ ساختمان و حیوانات خانگی به تصویر کشیده می‌شود.

مجموعه طنز «پلاک یک» با هدف آموزش مسائل شهروندی و بویژه آپارتمان‌نشینی ساخته می‌شود و در ساخت آن موسسه تصویرشهر، وابسته به شهرداری تهران مشارکت دارد. تدوین این سریال ۳۰ قسمتی همزمان با تصویربرداری آن در حال انجام است.

سایر عواملی که در ساخت این سریال، مظلومی را یاری رسانده‌اند، عبارتند از: رضا مقصودی نویسنده، محمد رسولی مدیر تولید و برنامه‌ریزی، سیدمرتضی حسینی مجری طرح، مهدی ارگانی مشاور فیلمنامه، فریدون جامه ‌بزرگ ناظر کیفی، آواهیا زندکریمی دستیار برنامه‌ریز، مهدی رجبی مدیر تدارکات، عقیل تقی‌زاده دستیار اول کارگردان، فریبرز سیگارودی تصویربردار، علیرضا جوادپور گریم، فرخ مختاری طراح صحنه، مجری طرح: مسعود ردایی، بابک اردبان صدابردار و مهسا سرمدی منشی صحنه.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.