نجفی منش: کاهش قیمت خودرو شایعه است

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

نجفی منش: کاهش قیمت خودرو شایعه است

نجفی منش:
کاهش قیمت خودرو شایعه است

ممتازنیوز: عضو هیئت مدیره انجمن قطعه سازان خودرو گفت: ‌قیمت فروش خودرو تابع هزینه تمام شده از جمله نرخ ارز است و هر گونه تغییر قیمت ها با تغییر نرخ ارز صنعت خودرو امکان پذیر می شود.

به گزارش ممتازنیوز، محمد رضا نجفی منش در مصاحبه با رادیو اقتصاد افزود: با توجه به اینکه تغییر نرخ ارز بعید به نظر می رسد قیمت ها نیز تغییری نخواهد کرد.
وی برخی خبرها مبنی بر کاهش قیمت خودرو را شبیه شایعه دانست و گفت: افزایش نرخ ارز بر هزینه تولید خودرو تاثیر گذاشته و به دلیل مسایلی مانند تحریم، آمار تولید خودرو هم به یک سوم رسیده است.
نجفی منش با تاکید بر اینکه کیفیت خودروهای داخلی هر سال رو به رشد بوده است، اظهار داشت: برای نمونه تندر ۹۰ با همان کیفیت تندرهای خارجی تولید می شود.
نجفی منش درباره مالیات برارزش افزوده هم گفت: دریافت پول با فاصله ۳ تا ۶ ماهه پس از فروش قطعات خودرو است اما مالیات آن همان زمان معامله دریافت می شود که امیدواریم شرایط خودرو سازان و قطعات سازان نیز لحاظ شود.
وی با بیان اینکه سود خودروسازان و قطعه سازان در سالهای اخیر حدود ۵ درصد بوده است، گفت: قرار نیست درباره قیمت خودرو اتفاق جدیدی بیفتد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.