نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد واحد امارات دانشگاه آزاد اعلام شد

مرکز آزمون دانشگاه آزاداسلامی نحوه نام نویسی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد واحد امارات را اعلام کرد.

به گزارش مهر، بر اساس اعلام مرکز آزمون دانشگاه آزاد، پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ارشد واحد امارات به وب سایت واحد به آدرس www.iau.ae مراجعه کرده و از شرایط ثبت نام خود اطلاعات کسب کنند.

پذیرفته‌شدگان می‌توانند با ورود به این سایت و مطالعه شرایط و ضوابط واحد، واحدهای درسی، مرخصی تحصیلی، ارزشیابی و پایان نامه و … اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنند.

دانشجویان لازم است پیش از مراجعه حضوری به واحد امارات متحده عربی، وب سایت مذکور را مطالعه کرده و بعد برای ثبت نام و حضور در این کشور اقدام کنند.


قدیمی ترین مطالب مرتبط

  • حذف نمره‌های پایین از کارنامه دانشجویان
  • عکس‌یادگاری احمدی‌نژاد با دانش‌آموزان
  • رونق خانه مجردی در خلأ خوابگاه دانشجویی
  • پرداخت ارز مبادلاتی به دانشجویان غیربورسیه از طریق بانک تجارت
  • افزایش ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی یزد برای پذیرش دانشجوی شهریه ای


MIGNA

تا این لحظه ۳۰نظر ثبت شده
  1. داریوش:

    با سلام بنده در تکمیل ظرفیت دکتری حقوق برای مصاحبه دعوت شد ه ام. ولی هنوز از زمان مصاحبه و محل آن اطلاعی به ما نداد هاند. باید از کجا پیگیر بشیم و شهریه مقطع دکتری چقدر میشه

  2. مریم:

    با سلام منم امارات قبول شدم ولی متوجه شدم که بین المللی نیست و کمی شک کردم برای رفتن. البته از هزینه هاش و بقیه مواردش اطلاعی ندارم و هیچ ایمیلی هم برام نیومد.میتونم انتقالی بگیریم برای کیش. ممنون میشم راهنماییم کنین.

  3. لیلا:

    سلام
    لطفا شهریه ثابت کارشناسی ارشد مدیریت را بفرمایید . چون در سایت قید نشده است .و افرادی که بهم ماه قبول شده اند کی می تونند ثبت نامه کنند . با تشکر

  4. gorbani:

    لطفا شرایط پذیرش امارات توضیح بدین؟؟؟اصلا سردر نمیارم خواهشا راهنمایی کنید..باید اسممون تو کارنامه باشه یا؟؟؟؟؟؟

    • مریم:

      با سلام. منم امارات پذیرفته شدم ولی بین المللی نیست مدرکش و منصرف شدم. ولی باز هنوز شک دارم چیکار کنم هیچ ایمیلی هم برام نیومده.
      من میتونم انتقالی بگیرم برای کیش؟! ممنون میشم راهنماییم کنیم برای هر دو واحد هم هزینه هاش و بقیه شرایطش

  5. قربانی کشته پرستان ایران:

    مثالهایی از پارانویای بالینی[ویرایش]به طور کلی و با استفاده بی قید و شرط از اصطلاح پارانویا، می‌توانیم بگوییم توهمات پارانویید می‌توانند شامل مواردی چون اینکه شخص تصور می‌کند تحت تعقیب است، مسموم شده‌است یا شخصی بسیار مهم (مانند یک شخصیت سینمایی، سیاسی یا ورزشی)، دورادور عاشق اوست. چنین توهماتی به عنوان جنون جنسی نیز شناخته می‌شوند. توهمات پارانویید معمول دیگر شامل این باور است که شخص خود را مبتلا به بیماریی تخیلی یا آلودگی انگلی می‌داند، یا اینکه باور دارد ماموریتی ویژه داشته و یا اینکه برگزیده خداوند است، یا اینکه اعمال وی توسط نیرویی خارجی کنترل می‌شود.

    بسیاری از حکام مستبد، به پارانویا مبتلا بوده‌اند. برای مثال استالین نمونه بارزی از شخص پارانویید بوده‌است. این مورد می‌تواند سوال خوبی را به وجود بیاورد که در مورد استالین، در واقع دشمنان زیاد او توهم نبودند.

    آیا صرف داشتن دشمنان زیاد، برای ابتلا به پارانویا کفایت کند؟ این مبحث، موجب بروز مباحث فلسفی فراوانی گشته که به این لطیفه نیز منجر شده‌است: «اینکه تو پارانویا داری دلیل نمی‌شود که کسی آن بیرون نخواهد تو را بکشد.»

    درمان پارانویا[ویرایش]درمان پارانویا بیش از هرچیز با رفتار درمانی (behavior therapy) انجام می‌شود که هدف آن کاستن از حساسیتهای فرد مبتلا، نسبت به انتقادها و همچنین تقویت تواناییهای اجتماعی او است. سر و کار داشتن با افراد پارانیید بسیار مشکل است زیرا بسیار زودرنج هستند و رفتارشان معمولاً خصمانه‌است و از نظر احساسی بسیار بسته و نسبت به هر فعالیتی بی میل هستند.

    به همین دلیل، درمان این مشکل، از پیشرفت کندی برخوردار است. برای درمان این افراد باید کوشش شود که در ابتدا چرخه شک و تردید او شکسته شود و او با تمرینهای آرامش بخش و روشهای کنترل اضطراب، از حالت انزوا خارج شود و کم کم با کمک پزشک و اطرافیان خود، تغییراتی اساسی در رفتارهای خود به وجود آورد.

    بروز پارانویا در فرهنگ عمومی[ویرایش]در فرهنگ عامه امروز، پارانویا اشکال و روش‌های مختلفی برای ابراز خود پیدا کرده‌است از جمله:[۱]

    اعتقاد به اینکه قدرت خاصی دارند یا در یک ماموریت مخصوص هستند (هذیان عظمت)
    تئوری توطئه یا اعتقاد به اینکه اخبار و وقایع کاملاً نامربوط، درواقع اجزا یک نقشه بزرگ و توطئه‌آمیز هستند.
    تعقیب شدن توسط دشمنان قدرتمندی چون تروریست‌ها، بشقاب پرنده، سازمان‌های مخفی یا شیاطین
    کنترل افکار توسط اشعه نامرئی و دستگاه‌های پیشرفته
    ترس از مسموم شدن و اعتقاد به اینکه بعضی مواد غذایی اصولاً برای مسموم کردن بشر ساخته شده‌اند (مانند قند مصنوعی و آب‌های معدنی)
    پارانویا و روشنفکران[ویرایش]زیگموند فروید (۱۹۳۹- ۱۸۵۶) پدر روانکاوی، اختلال پارانویا (Paranoia) را خاص روشنفکران می‌داند و می‌گوید: «بیماران پارانویا که عموماً افراد مجرد و از زمره روشنفکران اند، از شک و بدگمانی خود رنج می‌برند، از دشمنان خیالی وحشت دارند و برای مبارزه با آنان، تلاش و وسایل بکر و بدیعی ابداع می‌کنند.»[۲] ناگفته پیداست این مفهوم فروید را نمی‌توان به تمام گروه روشنفکری تعمیم داد و از طرف دیگر نیز نمی‌توان مصادیق بارز رفتار پارانوئیدی را در کثیری از روشنفکران و سردمداران افکار بلند بشری نادیده گرفت. اینجاست که با صرف نظر از مفهوم «بیماری» که به نوعی اختلال روانی آن هم به تنها تعداد کمی از افراد جوامع اشاره دارد، می‌توان با تعدیل این مهم، آن را به تمامی افراد بشری تعمیم داد و آن را امر طبیعی دانست، چرا که سوءظن در حد کوچکی لازمه تعامل و تصمیم گیری درست است. ثانیاً پارانویا را جزء اجتناب ناپذیر اندیشه صاحبان افکار بلند و انتزاعی نگر به شمار آورد تا ضمن صحه گذاشتن بر این فرض فروید، منظور او را به درستی فهمید. از این رو با مراجعه به زندگینامه روشنفکران و نفوذ در لایه‌های زیرین و پنهانی زندگی و افکار آنان، شاید به جرات بتوان گفت افرادی همچون گالیله، ژان ژاک روسو، نیچه، شوپنهاور، کافکا، همینگوی، تولستوی، فروید و… اگرچه از اختلال شخصیت پارانوئیدی به دور بوده‌اند لیکن اندیشه‌های پارانوئیدی داشته‌اند و آن را در گفته‌ها و نوشته‌های خود تصویر کرده‌اند.

    شاید فروید به این دلیل پارانویا را درباره روشنفکران مطرح می‌کند که روشنفکران افرادی هستند که قدم به مناطق ممنوعه می‌گذارند، به مطلق تردید دارند، به مقدسات حمله ور می‌شوند، از تابوها عبور می‌کنند، علیه حکومت می‌شورند، جانب محرومان و رنجدیدگان را می‌گیرند و نه تنها از برخورداران قدرت و ثروت طرفداری نمی‌کنند، بلکه استبداد و دیکتاتوری را به چالش می‌خوانند که بازخورد این امر سبب شکل گیری «توهم توطئه» در آنان می‌شود و برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن فرضی به واکنش‌های پارانوئیدی پناه می‌برند تا از این مجرا امنیت روانی خود را بازیابند.

    گالیله در یک اقدام نمادین «کاپرا را به سرقت ادبی متهم می‌کند و تا محکوم کردن او به وسیله مقامات پادوا پیش می‌رود… در ونیز هجونامه یی بر ضد کاپرا منتشر می‌کند.»[۳] علاوه بر آن قاطعیت و اصرار او در راه ابراز عقایدش و واژگونی اصول فکری دانشمندان پیشین، سبب شد هم عصرانش «تکبر» و «جاه طلبی بیهوده» را نیروی محرک اعمال و نظرات او بدانند. ژان ژاک روسو که خود را دوستدار بشریت می‌دانست و انرژی فکری – روانی خود را صرف آزادی انسان از قید و بندهای طبیعی و ماوراء طبیعی کرد، با انتشار کتاب «امیل» به جرم فتنه جویی و اغتشاش گری علیه مذهب کاتولیک، کتابش را آتش زدند و خود او تا چندی متواری بود و به قول سیمون دوبووار: «روسو از هذیان تحت آزار و تعقیب بودن رنج می‌برد و در آخر از آن خسته شد و به خوف اینکه نقشه‌هایی بر ضد وی در کار است، پایان داد. او این کار را با تمجید از خود عملی ساخت که این نیز شکلی از اختلال دماغی است. ولی این وضع آرامش وی را فراهم آورد.»[۴] نیچه به محض اینکه معشوقش او را قال گذاشت، به جنون روی آورد و به زنان بدبین شد. علیه آنان مطلب نوشت و تا آخر عمر از آنها واهمه داشت. شوپنهاور و مادرش علیه همدیگر نامه‌های توهین آمیز می‌نوشتند و همدیگر را به باد دشنام و ناسزا می‌گرفتند. کافکا یک روز صبح از خواب برخاست، احساس می‌کرد «محاکمه» خواهد شد و بایست در دادگاه حاضر شود. همینگوی «پس از معالجه‌های گوناگون برای افسردگی و پارانویا، بهترین تفنگ دولول شکاری انگلیسی خود را برداشت، دو فشنگ در آن گذاشت و جمجمه خویش را متلاشی ساخت.»[۵] تولستوی دچار هذیان عظمت شد و خود را «برادر بزرگ خداوند»[۶] برشمرد و حتی خود فروید از پارانویا در امان نبود. همانندسازی او با موسی که نشان از داعیه پیامبری او بود، این باور را در او ایجاد کرده بود که به سان موسی می‌تواند وعده دهنده «ارض موعود» باشد و بشریت را زیر سلطه فکری خود گرد آورد. این نگرش او از این شعارش در کتاب «تعبیر رویا» که «اگر نتوانم آسمان را مطیع سازم، جهنم را زیر و رو خواهم کرد.»[۷] به آسانی قابل درک است و آن هنگام که اوج مخالفت‌ها علیه او برپا شده بود در نامه یی به «فرنتسی» چنین نوشت: «امکان دارد بعد از آنکه این همه سرود تدفین بیهوده بر سر ما نواخته شده‌است، این بار ما واقعاً دفن شویم، این مساله به میزان زیادی سرنوشت شخصی ما را تغییر خواهد داد ولی تغییری در سرنوشت دانش ما ایجاد نخواهد کرد، ما حقیقت را در تملک خود داریم.»[۸]

    روشنفکر بسته به متدولوژی که دارد اغلب رگه یی از پارانویا جزء جدایی ناپذیر شخصیت و اندیشه او است چرا که او ارزشی بیش از حد برای خود قائل است، اعتقادات دیگران را به چالش می‌برد، گاهی مواقع قضاوتی خشک و یکجانبه دارد، به طرزی دیوانه وار از یک موضوع دفاع می‌کند یا به رد دیگری می‌پردازد و علاقه‌مند به تحلیل و تفسیر است. بیش از افراد عادی از حساسیت، زودرنجی، شکاکی، بدبینی و یک دندگی بهره مند است و چه بسا همین ویژگی‌ها و حالت‌های متفاوت است که موجب شکل گیری اندیشه‌های عمیق در او می‌شود.

    بدین ترتیب شخصیت روشنفکر تا حدی به انقباض می‌گراید. چانه زن و اهل بگومگو می‌شود، وضع موجود را بهتر از آنچه هست، می‌خواهد، خود را یگانه و منحصربه‌فرد می‌داند، در برابر دنیای بیرون حالت دفاع به خود می‌گیرد و گاهی دوستان نزدیک خود را نیز در شمار دشمنان سرسخت قلمداد می‌کند.

    روشنفکر بلندپرواز و خودبزرگ بین است. از این رو همواره یک گرایش ناهشیار به اصلاح گرایی و ایجاد رفرم دارد، ادعای عظمت و جاودانگی می‌کند، خود را دانای کل می‌داند که باید معلم اخلاق دیگران باشد، همیشه به دنبال نقص زدایی از کار دیگران است در حالی که نقایص خود از نظرش دور می‌ماند و خود را صاحب رسالت و ماموریت برای تحول و دگرگونی وضع موجود و نجات بشریت از چالش‌ها می‌داند.

    خلاصه اینکه چون روشنفکر به طور فطری موجودی معترض است، اعتراض پایان ناپذیر او سبب می‌شود مدام در معرض بی مهری و تهدید باشد و به ویژه مورد هجوم و آزار حاکمان و صاحبان قدرت، ثروت و دانش قرار بگیرد. از این رو روشنفکر یا از حکومت وحشت دارد و از چوبه دار می‌هراسد یا از هم طبقه‌هایش و از اینکه در صدد تخریب و حذف او برآیند و از گردونه رقابت بیرونش کنند. شریعتی در سال‌های آخر عمر نوشت: «مرگ هر لحظه در کمین است. توطئه‌ها در میانم گرفته‌اند. من با مرگ زندگی کرد ه‌ام، با توطئه خو کرده‌ام… آنچه نگرانم کرده‌است ناتمام مردن نیست… ترسم از نفله شدن است…»[۹] و جلال آل احمد از «یک چاه و دوچاله» یی که احساس می‌کرد دوستان و رقبایش برای سقوط او کنده‌اند کتاب نوشت.

    گاهی پارانویای روشنفکر فلسفی است. روشنفکر گمان آن دارد که توسط نیروهای نامرئی و ماوراء طبیعی معدوم شود و در قبضه انهدام خدایان قهار محو شود یا به سان «پرومته» در زنجیر خدایان گرفتار شده یا همچون سیزیف، به انجام کار بیهوده و بی امید گماشته شود.[۱۰]

    پانویس[ویرایش]۱٫پرش به بالا ↑ نگاه به بیماران پارانویا، انگلیسی، انتشارات شیکاگو ۱۹۹۸، دکتر حمید رضا تهرانی
    ۲٫پرش به بالا ↑ فرویدیسم، اشاراتی به ادبیات و عرفان، امیرحسین آریان پور، ص ۲۸۴
    ۳٫پرش به بالا ↑ گالیله، مرکز بین‌المللی سنتز بخش تاریخ علم، ترجمه ناصر موفقیان، ص ۱۴
    ۴٫پرش به بالا ↑ کهنسالی، سیمون دوبووار، ترجمه دکتر محمدعلی طوسی، جلد ۲، ص ۷۶۵
    ۵٫پرش به بالا ↑ روشنفکران، پال جانسن، ترجمه جمشید شیرازی، ص ۳۱۸
    ۶٫پرش به بالا ↑ همان منبع، ص ۱۹۷
    ۷٫پرش به بالا ↑ رسالت زیگموند فروید، اریک فروم، ص ۹۱
    ۸٫پرش به بالا ↑ همان منبع، ص ۹۱۷
    ۹٫پرش به بالا ↑ مجموعه آثار (۱)، با مخاطب‌های آشنا، صص ۲۵۶ و ۲۵۷
    ۱۰٫پرش به بالا ↑ پارانویا و روشنفکران، سعید عبدالملکی، روزنامه اعتماد، شماره ۱۵۷۹، ۱۱/۱۰/۸۶، صفحه ۵ (اندیشه)
    قربانی

  6. امین حسین وحدانی:

    ۲۵۵۹۶۰۳۵۲۷در تکمیل ظرفیت ارشد واحد امارات قبول شدهام ولی استهبان هستم ونمی توانم بیایم :ایا برای سال بعد می توانم با حل مشکلم : در مهر یا بهمن ثبت نام کنم؟ وادامه تحصیل دهم؟ یا باید دوباره در کنکور شرکت کنم ؟و زحمت تست کار کردن و اتلاف عمر :را به خودم بدهم؟تازه اگر دوباره قبولم کنند؟پیش ثبت نام کی است؟

  7. مهمان:

    من هم از قبول شدگان واحد امارات هستم مبلغ سه میلیون همون اول از ما گرفتند و هنوز که هتوز این مبلغ رو به دانشگاه مهمان پذیر ارسال نکردنده اند و واحد دانشگاه مقصد هر روز حساب کابری ما رو مسدود می کنه و اجازه انتخاب واحد یا رویت کارنامه رو نمیده. چندین بار با تهران تماس گرفتیم اما هنوز نتیجه نداد واقعا کلافه وپشیمون شدیم .

  8. علی:

    بنده و چند تن از دوستانم قبول شدگان واحدامارات مهمان در قزوین هستیم اما نمیدانیم برای ثبت نام ترم دوم باید مبلغ را به کجاواریز نماییم؟

    • فرزاد:

      منم تکمیل ظرفیت بهمن امارات قبول شدم ولی اصلا نمیدونم چطوری باید ثبت نام کنم سایت خود دانشگاه هم چیزی نزده؟ کسی نیست راه نمایی کنه؟

      • محمد:

        من هم همینطور
        تکلیف ما چی میشه؟ 🙁

  9. محبوبه فرخ روز:

    من مبلغ سه میلیون تومان به حساب دانشگاه برای انتقالی به شیراز واریز کردم که دانشگاه شیراز به علت عدم ظرفیت به من در رشته معماری پذیرش نداد. حالا بعد از چهار ماه نمیدانم پول و مدرک لیسانسم را باید از کجا تحویل بگیرم. یک بار به تهران مراحعه کردم گفتند مدارک در بایگانی است و باید درخواست بدهید تا از ساختمان دیگری که مدارک آنجاست بیاورند و تحویل دهند.
    هزینه هر بار رفت و برگشت به تهران ۳۰۰۰۰۰ تومان است. من تا به حال دوبار بی نتیجه به تهران رفته ام. مرا راهنمایی کنید.

  10. suzan eagle:

    باسلام به کلاه برداران محترم! خواهش می کنم پول مارا مسترد فرمائید.خیلی زشته.واقعا زشته.الان دقیقا یک ماه میشه سود آن کافی نیست
    سود بیشتر می خواهید یا قصد دارید پول را نوش جان کنید

  11. ساسان داداشی:

    سلام ایمیل دانشگاه رابرام بفرستید

  12. حبیب مهدوی:

    سلام من هم برای ادامه تحصیل پیام دعوت دریافت کردم خوب اگه دانشگاه ایران ما را قبول شناخته اجازه بدن در داخل کشورمون تحصیل کنیم حتی اگه گران باشه چرا دنبال نخود سیاه می فرستنمون من حاضرم با شهریه امارات در خود اردبیل دانشجو باشم اگه اقایون موافق باشند با این شماره اطلاع دهند لطفا/ممنون(۰۹۱۴۱۵۴۲۴۶۱

    • رضا:

      با سلام .لطفا بفرمایید که برای ترم دوم سال تحصیلی ۹۲-۹۳ ثبت نام دارید؟لطفا جوابم را بدهید.

  13. فائزه:

    باعرض سلام و احترام
    من برای دانشگاه امارات در تهران ثبت نام کردم. ۳ میلیون و تمام مدارک مورد نیاز هم دادم. برای مهمان شدن در دانشگاه آزاد شهر یزد در رشته روانشناسی بالینی درخواست نوشتم.مسئولان آنجا گفتند:جواب موافقت دانشگاه یزد را اطلاع می دهیم.چگونه و چه زمان اطلاع می دهند؟ قبول شدم چگونه ثبت نام کنم؟آیا مدارکم به دانشگاه یزد فرستاده می شود؟لطفاً در ایمیلم به طور کامل جواب من را بدهید.از لطف شما بسیار سپاسگزارم.

  14. marjan:

    اس ام اس شما رسید ولی متاسفانه من الارقم اینکه می خوام و توانایی مالی نتونستم خانوادم رو قانع کنم که این دانشکاه اصالت داره لطفا یه توضیحی بدین که خانوادم قانع بشن لطفا………….

  15. صبا:

    سلام .این پیامکی که فرستادید درباره قبولی امارات..یعنی چه مگه خودمون دانشگاه نداریم ..میشه بیشتر توضیح بدین درباره مکانش ..ارزش مدرکش…شهریش…و…

  16. نام شما...:

    چه جوریه ؟واقعی یا الکی .من که تکمیل ظرفیت شرکت نکردم من که اصلا توی انتخاب شهر امارات انتخاب نکردم یعنی چی ؟خواهشمی کنم یکی توضیح بده

  17. فرشاد:

    سلام شرایط کامل ثبت نام و تحصیل رو تو دانشگاه ازاد امارات مخوام تو سایتش هیچی نیست

  18. رقیه:

    یعنی دیگه قبول شدیم یا هنوز معلوم نیست‌ پس چرا ۳میلیون پول میگیرن اول

  19. سارا:

    سلام امروزپیامی دال بر اینکه میتونم با شرایط خاص ثبت نام کنم بهم رسیده ولی اصلا شرایط ثبت نام در هیچ سایتی قید نشده///

    • مهناز:

      نمی دانم شرایطش چیه

    • پريسا:

      امروز پیامی دال بر اینکه میتونم با شرایط خاص ثبت نام کنم بهم رسیده ولى اصلاً شرایط ثبت نام در هیچ سایتى قید نشده!

  20. ناهید:

    سلام شرایط ثبت نام امارات چیه ؟اینترنتی نمیشه ثبت نام کرد در طول مدت تحصیل باید بریم امارات حتی واسه یکبار؟؟؟؟

  21. غریب حمیدی:

    سلام لطفا ما را راهنمایی کنید که به اسامی پذیرفته شدگان و شرایط ثبت نام به چه نحو دسرسی پیدا کنیم؟

  22. افسون:

    فرصت تکمیل ظرفیت دوره کارشناسی ارشد واحدامارات تا چه تاریخی است …حتما باید اقامت داشته باشیم حتی اگر بخواهیم مهمون بشیم در شهرستان

    • سید محمود رضوی رحمانی:

      آبا ارزش مدرک ارائه شده در پایان تحصیلات همانند مدرک داخل کشور می باشد

  23. هلیا:

    هزینه چقدر میشه؟ هزینه شهریه و رفتن و ثبت نام کردن؟؟؟؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.