نحوه حضور سوره مهر در نمایشگاه کتاب تشریح می‌شود

سه شنبه ۵ اردیبهشت – ۱۲:۴۷:۰۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

با حضور مدیرعامل سوره مهر؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- نشست خبری انتشارات سوره مهر در بیست وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، شنبه نهم اردیبهشت ماه در سالن کنفرانس سوره مهر برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در این نشست که با حضور محمد حمزه زاده؛ مدیر عامل انتشارات سوره مهر و حیدر ایمنی مدیر روابط عمومی برگزار می شود، پیرامون فعالیت‌ها، برنامه‌ها و کتاب هایی که این ناشر در این دوره از نمایشگاه عرضه خواهد کرد، اطلاع‌رسانی می‌شود.
اطلاع رسانی درباره تعداد کتاب‌ها، کتاب‌های شاخص و چاپ اولی در نمایشگاه امسال و همچنین اعلام برنامه نشست ها و برنامه های ویژه سوره مهر در نمایشگاه بیست و پنجم، از مواردی است که قرار است در این نشست خبری مطرح شود.
گفتنی است انتشارات سوره مهر با عرضه حدود ۷۰۰ عنوان کتاب که بیش از ۲۰۰ عنوان آنها چاپ اولی بوده در سه دوره متوالی حضور خود در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به عنوان ناشر برگزیده انتخاب شده است.
نشست خبری سوره مهر ویژه بیست وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۹ اردیبهشت ماه در سالن کنفرانس انتشارات سوره مهر واقع در خیابان حافظ، خیابان رشت، پلاک ۲۳ برگزار می‌شود.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۴۱۲۴۷۰۷۴۳۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.