نحوه دریافت کارت توکن چگونه است؟

رمز عبور و شناسه کاربری اولین عامل حفاظتی حساب های کاربران است که دریچه امروز برای شما یک راهکار مناسب در این زمینه ارائه می کند.

علیرضا صالحی دبیر کمیسیون امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات و ارتباطات (افتا) با اشاره به این که در حفظ و نگهداری رمز عبور و شناسه کاربری باید دقت کرد به ممتازنیوز، گفت: معمولاً افراد از نام و نام خانوادگی ، تاریخ تولد، شماره تلفن و نام هایی از این قبیل برای ایجاد شناسه کاربری و رمز عبور حساب های بانکی خود استفاده می کنند که به راحتی قابل حدس زدن و دسترسی است.

اینکار امنیت حساب آنها را در معاملات اینترنتی به خطر می اندازد و بهتر است کسانی که می خواهند در دنیای مجازی اقدام به خرید کنند از دستگاه رمز موقت ساز استفاده کنند.

صالحی در بیان جزئیات رمز یکبار مصرف اذعان داشت : یکی از مهم ترین روش ها برای ایمن سازی ورود به سیستم های بانکی استفاده از توکن یا کارت های رمز موقت ساز است که یک رمز برای انجام تراکنش مالی به کار برده و پس از هر بار ورود نیز این رمز تغییر می کند.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از دستگاه های رمز ساز حدود ۵ سال است که در دنیا رایج شده و لازم است تمامی کاربران حساب های بانکی از رمز یکبار مصرف برای انجام تراکنش های مالی خود برای پیشگیری از هر نوع سود احتمالی  استفاده کنند.

* استفاده از دستگاه توکن در خرید های اینترنتی می تواند یک راهکار مناسب برای ایمن بودن در برابر هک و دزدی های اینترنتی به حساب بیاید. شما می تونید این دستگاه رو از شعبه بانکی که در آن حساب دارید، دریافت کنید.

داغ کن - کلوب دات کام ارسال به کلوب


تکنولوژی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.