نحوه فعالیت صنوف در ماه رمضان / ممنوعیت فعالیت رستوران‌ها تا اذان مغرب

رییس پلیس نظارت بر اماکن تهران در آستانه ماه مبارک رمضان درباره چگونگی فعالیت صنوف در ایام روزه‌داری، گفت: فعالیت اماکنی نظیر بستنی فروشی‌ها، آبمیوه فروشی‌ها، رستوران، فست‌فودها تا اذان مغرب ممنوع است و برای اینکه بتوانند تا اذان صبح فعالیت داشته باشند نیاز به بررسی محیط و صدور مجوز است.

نحوه فعالیت صنوف در ماه رمضان / ممنوعیت فعالیت رستوران‌ها تا اذان مغرب

به گزارش ممتاز نیوز، سرهنگ مرادیان – رییس پلیس نظارت بر اماکن تهران درباره فعالیت واحدهای صنفی متفاوت در ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به ابلاغیه‌ای که از سوی پلیس نظارت براماکن تهران صادر شده است، اماکن مختلفی از جمله بستنی فروشی‌ها، آبمیوه فروشی‌ها، رستوران، فست‌فودها باید فعالیت خود را به بعد از اذان مغرب موکول کنند و فعالیت آن‌ها طی روز جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان ممنوع است.

وی درباره مراکز خدمات بیمارستانی و مراکز بین راهی گفت: برای فعالیت مرکز بین راهی و بیمارستانی مجوز صادر می‌شود تا بتوانند فعالیت کنند.

مرادیان در عین حال با بیان اینکه وظیفه است تا در پایانه‌های مسافربری از مسافران پذیرایی شود، ادامه داد: پذیرایی از مسافران و فعالیت رستوران ها و مراکز خدماتی باید به صورت بیرون‌بر باشد تا حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود و بدین منظور دستورالعمل های خاصی ارائه شده است.

رییس پلیس نظارت بر اماکن تهران ضمن تاکید مجدد بر اینکه فعالیت بعضی از واحدهای صنفی تا اذان مغرب ممنوع است، اظهار کرد: باید این اصناف فعایت خود را به بعد از اذان مغرب موکول کنند و برای فعالیت تا اذان صبح هم باید محل مورد نظر بررسی شده و باتوجه به نیاز مردم مجوز مخصوص ماه رمضان برای آن‌ها صادر می‌شود.

مرادیان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها می‌توانند شیوه فعالیت عادی خود را داشته باشند یا خیر، گفت: سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها می‌توانند به فعالیت عادی روزانه خود ادامه دهند.

 انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.