نحوه پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد

۰۴ تیرماه ۱۳،

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در خصوص نحوه پذیرش دانشجو در رشته‌های باآزمون این دانشگاه، گفت: پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد شامل رشته‌های پزشکی و غیرپزشکی توسط مرکز آزمون این دانشگاه انجام می‌شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر، گفت: بر این اساس علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه آزاد در صورت پذیرش می‌توانند در رشته‌های مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند.

وی با شاره به برگزاری مشترک کنکوردانشگاه آزاد و سازمان سنجش از روز پنجشنبه، افزود: این دسته از داوطلبان که قبلاً در آزمون مشترک با سازمان سنجش ثبت‌نام کرده‌اند، باید در روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه ششم، هفتم و هشتم تیرماه ۹۲ در آزمون سراسری شرکت کنند.

اقبالی درخصوص انتخاب رشته متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد، گفت: این دسته متقاضیان باید درنظر داشته باشند که زمان انتخاب رشته برای دانشگاه آزاد همزمان با سازمان سنجش در مردادماه توسط مرکز آزمون اعلام می‌شود و داوطلبان در صورت تمایل می‌توانند رشته‌های دانشگاه آزاد را انتخاب کنند.

رییس مرکز آزمون در ادامه، گفت: متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد، نباید دغدغه‌ای دراین رابطه داشته باشند، چرا که گزینش علمی، روال پذیرش و اعلام اسامی همچنان مانند قبل توسط مرکز آزمون دانشگاه آزاد انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: متقاضیان اگر با سؤال یا ابهامی مواجه شدند، می توانند از طریق پایگاه اینترنتی روابط عمومی مرکز آزمون به نشانی www.pubr-azmoon.com سؤال خود را مطرح یا به آدرس porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

انتهای پیام


ISNA News Feed
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.