نخستین اجرای “بى تو میمیرم” بابک جهانبخش در برج میلاد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران حاضر درکنسرت بابک جهانبخش در برج میلاد تهران؛ در تنها کنسرت پائیزی بابک جهانبخش صحنه اجرا به شکلی متفاوت طراحی شده بود که این تفاوت نمایانگر حضور فصل پائیز در ایران بود.
درختی با برگ های زرد؛ حضور تنه درختی در کنار درخت پائیزی ؛ وجود میز و صندلی قدیمی و رادیو و گرامافون روی آن ؛ همگی یادآور خاطرات پائیزی بود که این خواننده پاپ کشورمان با اجرای قطعه های ماندگار خود؛ خاطره های جدیدی را برای مخاطبانش در یک شب پائیزی رقم زد.
بنابراین گزارش؛ پیش از شروع برنامه تصاویری از تمرین های بابک جهانبخش به همراه اعضای ارکسترش و همچنین تصاویری از مراسم رونمایی از جدیدترین آلبوم وی باعنوان “من و بارون” که تیرماه برگزار شد ؛ برای هواداران پخش شد و این تصاویر مقدمه ای بود تا بابک جهانبخش با طنین ” ای دل” به ملاقات طرفداران خود بیاید.
لازم به ذکر است؛ بابک جهانبخش از آن دسته خوانندگانی است که به طور معمول در کنسرت های خود, اتفاقات غافلگیرکننده ای را برای طرفداران خود تدارک می بیند و هدیه این بار وی به مخاطبانش؛ خواندن جدیدترین اثرش با عنوان “بی تو میمیرم ” بود.
این خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان، یاحا کاشانی را به عنوان ترانه سرای این قطعه معرفی کرد.
جهانبخش پیش از اجرای قطعه “چی شده”، زیر درخت پائیزی نشست و از این قطعه به عنوان اثری سرنوشت ساز و نوعی ضمانت برای خودش سخن گفت و سپس همراه با نواختن گیتار این اثر را خواند که همراهی مخاطبان با وی در طول اجرا بی نظیر بود و پس از این بخش؛ ادامه ” چی شده” با همراهی اعضای ارکستر اجرا شد.
همچنین در بخشی دیگر از این کنسرت پائیزی، بابک جهانبخش قطعه ” اقرار” را با هم صدایی رضا تاجبخش رهبر ارکستر و نوازنده پیانو اجرا کرد.
در آخرین کنسرت بابک جهانبخش در فصل پائیز، ۱۸ قطعه اجرا شد که این قطعه ها شامل ” ای دل”،”دیدنی شدی”،”باور کن”، “دوست دارم”، “ای کاش”، “به خودت باختمت”،”بی تو میمیرم”، “همه دنیام”، “افسانه” از آلبوم زندگی من،” چی شده”، ” من و بارون” ، “مواظب خودت باش” ، ” اقرار”، “ایده آل”، “هذیون” و اجرای مجدد ای دل ، دوست دارم و من و بارون است.
همچنین؛ پوریا پورسرخ, سیاوش خیرابی, احمد ایراندوست, پیام هوشمند, یاحا کاشانی و هستی مهدوی میهمانان ویژه بابک جهانبخش در کنسرتش بودند.
بر اساس این گزارش؛ اعضای ارکستر حرفه‌ای بابک جهانبخش را رضا تاجبخش به عنوان رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد ، بابک ریاحی پور گیتار باس، نیما رمضان گیتار الکتریک، ایلیار خسروی درامز، یاشار خسروی ساکسیفون، میلاد سعدی پرکاشن، اشکان آبرن سینتی سایزر، انوشیروان تقوی عضو گروه کر و بهنام حکیم به عنوان نوازنده چیره دست بوزوکی و گیتار تشکیل می دهند.
گفتنی است؛ کنسرت پائیزی بابک جهانبخش به تهیه کنندگی محمدرضا خانزاده ( مدیر عامل موسسه اکسیر نوین) در دو سانس در برج میلاد تهران برگزار شد./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.