نخستین کلان شعبه شبکه بانکی توسط بانک اقتصادنوین گشایش یافت

۱۷م آذر ،

نخستین کلان شعبه شبکه بانکی توسط بانک اقتصادنوین گشایش یافت | چاپ |
جمعه ۱۷ آذر ساعت ۱۰:۰۷

بینا- مدیرعامل بانک اقتصادنوین گفت: با هدف تمایزآفرینی و خلق زنجیره ارزش به طیف‌های گسترده مشتریان بانک اقتصادنوین و شبکه بانکی، کلان شعبه چند منظوره این بانک راه‌اندازی شد.
به گزارش بینا، دکتر محمدهاشم بت‌شکن مدیرعامل این بانک در حاشیه آیین آغاز به کار کلان شعبه “اسفندیار” به عنوان اولین شعبه چند منظوره نظام بانکی (Mega Betanch) در جمع خبرنگاران افزود: با تاسیس بانک اقتصادنوین به اولین بانک خصوصی کشور پارادایم نوینی در ارایه خدمات بانکی در کشور ایجاد شد و سببات کیفی سازی خدمات بانکی در کشور فراهم گردید، در این راستا بانک اقتصادنوین در دومین دهه فعالیت خود با تاسیس اولین کلان شعبه بانکی زمینه را برای بهبود کیفیت ارایه خدمات در شعب بانک‌ها نیز فراهم کرده است.
وی مهمترین مزیت راه‌اندازی شعب چند منظوره را صرفه جویی در وقت مشتریان و کاهش لزوم ترددهای شهری توصیف کرد و گفت: طبق برنامه چهار شعبه چند منظوره در تهران راه‌اندازی خواهد شد.
وی در تشریح جزییات کلان شعبه بانک اقتصادنوین گفت: در قسمت ورودی شعبه چند منظوره فضایی پیش بینی شده تا خدمات مورد نیاز مشتریان بانک و شبکه بانکی از طریق دستگاه‌های الکترونیکی از جمله خودپرداز، خوددریافت، پایانه شعبه و … در تمام ساعات شبانه روز ارایه شود که این خدمات در قالب شعب ۷ در ۲۴ ارایه خواهد شد.
وی ارایه خدمات بانکداری خرد و دریافت و پرداخت را از دیگر بخش‌‌های شعب چند منظوره بانک اقتصادنوین توصیف کرد و گفت: در بخش دوم با پیش بینی فضای اختصاصی خدمات جاری بانک به مشتریان ارایه می‌شود که این بخش مانند سایر شعب ارایه خدمت خواهند کرد.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین در ادامه با اشاره به اینکه در شعب چند منظوره برای هر یک از بخش‌‌ها فضای اختصاصی در نظر گرفته شده است، گفت: ارایه خدمات اعتباری و بین‌المللی از دیگر خدمات است که در بخش ارایه خدمات بانکداری خرد به مشتریان ارایه می‌شود.
وی در تشریح جزییات ارایه خدمات در بخش‌‌های دیگر شعب چند منظوره، گفت: در شعب چند منظوره بانک اقتصادنوین فضای اختصاصی برای ارایه خدمت به مشتری حقوقی در قالب خدمات بانکداری شرکتی پیش بینی شده، به طوری که نمایندگان این شرکت‌ها می‌توانند در فضای مناسب خواسته ها و خدمات مورد نیازشان را مطرح و به مذاکره بپردازند.
دکتر بت‌شکن گفت: در این بخش مدیران حساب حضور دارند و آماده ارایه خدمت به مشتریان این خدمت خواهند بود.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین ادامه داد: علاوه بر این، مدیران حساب بانکداری اختصاصی نیز در این شعب حضور خواهند داشت و به مشتریان خدمات مورد نیاز را ارایه خواهند کرد.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین پیش بینی فضای سوپر مارکت مالی را از دیگر بخش‌‌های شعب چند منظوره این بانک توصیف کرد: با تاسیس شعب چند منظوره، مشتریان بانک در کوتاه ترین زمان ممکن سبد متنوعی از انواع خدمات پولی و مالی را در راستای خلق زنجیره ارزش دریافت خواهند کرد که در این راستا شرکت‌های وابسته به بانک از جمله شرکت‌های لیزینگ نوین، بیمه نوین، کارگزاری اقتصادنوین و خدمات ارزی و صرافی اقتصادنوین در این سوپر مارکت مالی حضور خواهند داشت.
دکتر بت‌شکن در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران دربارهٔ نمونه های داخلی شعب چند منظوره، گفت: کلان شعبه چند منظوره اسفندیار اولین شعبه از این دست در کشور به شمار می رود که با الگو برداری از بانک‌های معتبر بین‌المللی بومی سازی شده است که در این شعب خدمات براساس نیاز مشتریان ارایه خواهد شد و افتتاح این شعبه پایه گذاری گسترش شعب از این دست، در نظام بانکی کشور خواهد بود.
در مراسم آغاز به کار کلان شعبه چند منظوره اسفندیار علاوه بر دکتر محمدهاشم بت‌شکن مدیرعامل بانک اقتصادنوین، بهرام فتحعلی رئیس هیات مدیره، سید مجتبی فهیم هاشمی نایب رئیس هیات مدیره، ناصر صنعتی نژاد و دکتر عارفی اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران و روسای ادارات و شعب بانک اقتصادنوین و مشتریان این بانک و نمایندگان رسانه های گروهی حضور داشتند.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.