نخستین اجلاس سراسری بانوان فرهیخته دانشگاه آزاد برگزار می­‌شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

isna-19-3.jpg

نخستین اجلاس سراسری بانوان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی iبه منظور پیگیری و بررسی مطالبات اساتید، دانشجویان و کارکنان زن دانشگاه با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه در واحد علوم و تحقیقات برگزار می­‌شود.

به گزارش تفسیری سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مجتبی اکبری مدیرکل تشکل­‌های سیاسی و اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره iبه برگزاری اجلاس بانوان فرهیخته دانشگاه آزاد، افزود: این اجلاس برای اولین بار با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از بانوان فرهیخته دانشگاه آزاد iبه منظور پیگیری مطالبات، برنامه­‌ها و وضعیت جاری دانشگاه بعد از تغییرات برگزار می­‌شود.

وی با بیان اینکه در این اجلاس بانوان دانشگاه آزاد اسلامی بدون واسطه با ریاست دانشگاه دیدار و گفت­‌وگو می‌کنند، اظهارکرد: بنیاد شکل­ گیری این گردهمایی توجه iبه فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خراسان شمالی در خصوص سبک زندگی در نقش خانواده و بنیاد و تحکیم آن در قالب شعار خانواده پایدار و اندیشه اثرگذار در سایه ولایت است.

اکبری حضور در مزار شهدای گمنام واحد علوم و تحقیقات و دیدار با خانواده­‌های معظم شهدای هسته­‌ای را از دیگر برنامه­‌های این اجلاس دانست.

وی با اشاره iبه شکل‌گیری دبیرخانه دائمی اجلاس زنان در دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار امیدواری نمود که iبه طور منسجم و هدفمند، ستاد مرکزی بانوان فعال و iبه امور و مطالبات آنان رسیدگی شود.

انتهای پیام


ایسنا

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. كلثوم نادري:

    بسیار لازم و ضروری می باشدخواهشمند است اینجانب با توجه به ۲۲سال فعالیت در دانشگاه آزاد به اجلاس دعوت که بسیار نیازمند ملاقات با ریاست عالیه دانشگاه می باشم.دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی آب بوده و متخصص در امر آب شیرین کن ها بوده و چندین مقاله در زمینه دارم مادر دو فرزند همسر جانباز و عروس یکی از سرداران جنگ تحملی می باشم.

    • نام شما...:

      از حسن توجه ریاست عالیه دانشگاه به دو موضوع همزمان کار و نقش مادری تشکر و قدردانی می نمایم از خداوند متعال برای این مسئول متعهد و دلسوز تشکرسلامتی و سرفرازی خواهانم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.