نخستین استخر کودک در جنوب تهران افتتاح می‌شود

مدیر اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه ۲۰ از ساخت نخستین استخر ویژه کودکان در این منطقه خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، بهنام ابوالقاسم‌پور با اعلام این خبر گفت: ساخت مجموعه آبی ورزشگاه مدرس با امکانات استخر، سونا، جکوزی و بدنسازی در مراحل پایانی است که برای نخستین بار در سطح منطقه استخرویژه کودکان نیز در این مجموعه لحاظ شده و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

ابوالقاسم‌پور به لزوم استخر کودک در مجموعه‌های ورزشی آبی اشاره کرد و اظهار داشت: ایجاد فضای مناسب برای کودکان به دور از خطرات احتمالی، زمینه فعالیت ورزشی خانواده‌ها در بهره گیری از امکانات مجموعه ورزشی شهید مدرس را امکان پذیر می‌کند.

وی با اشاره به دیگر امکانات ورزشی مجموعه شهید مدرس تصریح کرد: وسعت ۳۰ هزارمترمربعی، موقعیت مکانی و قابل دسترس، زمین چمن طبیعی استاندارد، دو زمین چمن مصنوعی، سالن چندمنظوره، سالن رزمی، پیست دو میدانی و پیست اسکیت از جمله امکانات ورزشی مجموعه شهید مدرس است.

ابوالقاسم‌پور به امکانات رایگان پیست دو میدانی مجموعه ورزشی شهید مدرس اشاره کرد و افزود: در این مجموعه علاوه بر خدمات تفریحی، دوره‌های آموزشی در رشته‌های فوتبال، فوتسال و رزمی برای شهروندان برگزار می‌شود و شهروندان می‌توانند از این امکانات ورزشی براساس قیمت مصوب شورای اسلامی شهر تهران استفاده کنند.

ورزشگاه شهید مدرس در مجاورت ایستگاه متروی شهرری واقع شده است و شهروندان برای اطلاع بیشتر از خدمات ورزشی این مجموعه می‌توانند با شماره ۵۵۹۰۴۲۳۸ تماس بگیرند.


خبر .:: پایگاه خبری رسانه کودک ::.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.