نخستین بیمه بانوان کشور عرضه می شود

بینا- بیمه مستمری زنان خانه دار، اولین بیمه مربوط به بانوان کشور است که برای اولین بار در ایران توسط بیمه ملت عرضه می شود.
به گزارش بینا، معاون بازاریابی و فروش بیمه ملت با اشاره به اهمیت نقش زنان در جامعه، بر لزوم توجه بیشتر بر مسائل رفاهی و تامین آینده این قشر از جامعه تاکید کرد و افزود، رفاه اجتماعی زنان مقوله ای است که در چهارچوب «رفاه خانواده» امر مهمی تلقی می گردد و حقیقاَ زن و خانواده دو مقوله غیر قابل تفکیک از یکدیگرند. در همین راستا بیمه ملت همواره در تلاش است تا محصولات بیمه ای جدید و مطابق با نیازهای اقشار مختلف جامعه را عرضه نماید و به نحوی در کاهش دغدغه های مالی و نگرانی های آتی هموطنان سهیم باشد.
دکتر ابراهیم پور در خصوص بیمه مستمری زنان خانه دار گفت، بیمه مستمری زنان خانه دار، صرفا مخصوص زنان خانه دار نیست و این بیمه نامه برای همه بانوان کشور بین سنین ۱۸ تا ۵۰ سال می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
وی از مزایای بیمه مستمری زنان خانه دار به امکان افزایش سالانه حق بیمه جهت پوشش تورم سالیانه و نیز معافیت از مالیات اشاره کرد و افزود، پس از پایان دوره پرداخت حق بیمه و در صورت فوت بیمه گذار، سه برابر آخرین مستمری ماهیانه برای هزینه های ضروری فوت پرداخت می گردد و در صورت فوت فرد در زمان پرداخت حق بیمه، ذخیره ریاضی شامل اصل پول پرداخت شده و سود آن محاسبه شده و قابل پرداخت به وراث می باشد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.