نخستین “تئاتر ساحلی‌” در قشم‌ برگزار شد

۰۷اردیبهشت،

“محمود پاک نیت‌” داور جشنواره تئاتر ساحلی قشم‌ گفت: اولین تئاتر ساحلی از جمعه شش اردیبهشت در شهرستان قشم‌ به اجرا درآمد.

“محمود پاک‌نیت” بازیگر سینما در خصوص داوری تئاتر “ساحلی قشم‌” به خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر داور تئاتر “ساحلی قشم‌” را برعهده دارم این تئاتر اولین تئاتر شهرستان قشم‌ است که از جمعه شش اردیبهشت آغاز شده و تا دوشنبه نه اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: تئاتر ساحلی قشم‌ همچنین که از اسمش پیداست در ساحل برگزار می‌شود و آثار اجرا شده در خصوص آداب و رسوم و سنتهای شهرستان قشم‌ است.
“پاک‌نیت” اظهار داشت: ۵۴ اثر به دبیر‌خانه جشنواره ارسال شده بود که من به همراه دو داور دیگر تنها چهار اثر را که همخوانی با موضوعیت این جشنواره داشت را انتخاب کردیم.
وی در خصوص اسامی تئاترهای این جشنواره تصریح کرد: “امروز، دیروز، فردا‌” به کارگردانی “مهدی حبیبی‌” از همدان “خلیج‌فارس” به کارگردانی “حبیب‌اله ناصری‌” و “باقر رمضان‌زاده” از ناو‌ “مل مداس‌” به کارگردانی “رضا جعفری‌” از قشم‌، ابوموسی‌ به کارگردانی ابوطالب‌ احدی از قشم‌ چهار اثری است که در این جشنواره اجرا خواهد شد.
وی در پایان در خصوص جوایز این جشنواره عنوان کرد: مراسم اختتامیه روز دوشنبه برگزار خواهد شد و به بخش‌هایی چون کارگردانی، بازیگری، موسیقی، نویسندگی، طراح لباس جوایز نقدی اهدا خواهد شد و از چهار اثر اجرا شده دو اثر برگزیده خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: این جشنواره اولین سال برگزاری آن در قشم‌ است و از سالهای آینده به صورت وسیع‌تر در این شهرستان برگزار خواهد شد.
گفتنی است؛ اجرای آثار در فضای باز جزیره “ناز‌” و پارک قیطون‌ این شهرستان صورت می گیرد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.