نخستین تصاویر از آیفون ارزان اپل انتشار یافت

۱۳خردادماه،

شایعات انتشار یافته حاکی از آن است که اپل این روزها فعالیت خود برای تولید یک مدل ارزان از گوشی هوشمند آیفون را آغاز کرده است و حتی صحبت‌های اخیر "تیم کوک"(Tim Cook) مدیرعامل این شرکت نیز سبب تکذیب شایعات یاد شده نشده است.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، اما پس از مدت‌ها انتظار، منابع آگاه در چین اولین تصاویر از مدل ارزان قیمت گوشی هوشمند آیفون را منتشر کردند و توضیح دادند که بدنه این محصول از جنس پلاستیک ساخته شده است که این خبر با اطلاعات قبلی انتشار یافته در این زمینه هماهنگ بود.
 
این تصاویر از آیفون تازه از دو سوی دو منبع مختلف انتشار یافته است که البته هر دو منبع تصاویری از یک گوشی هوشمند منتشر کرده‌اند. در تصاویر هر دو منبع نشان داده شده است که مدل ارزان قیمت گوشی هوشمند آیفون در قسمت پشت بدنه به صورت منحنی طراحی شده است که پیش‌تر این نوع طراحی در مدل آیفون ۳GS ملاحظه شده بود.
 
پایگاه خبری Weibo ضمن انتشار یافتن این تصاویر توضیح داده است که این گوشی هوشمند را از نزدیک دیده و آن را در دست گرفته است. این مرکز تایید کرد طراحی تازه اپل در این زمینه قابل ملاحظه است و کاربر از گرفتن آن در دستان خود احساس رضایت می‌کند.
 
 
هر دو سری از تصاویر نشان می‌دهند که این گوشی هوشمند بدنه‌ای مقاوم دارد و هنوز به درستی مشخص نشده است که اپل برای دور بدنه این محصول و برای محافظت بیشتر از فلز استفاده می‌کند یا خیر. اما به هر حال در این تصاویر مشخص شده است که محصول یاد شده جک استاندارد ۳٫۵ میلیمتری مخصوص هدفون، پورت نوری و اسپیکر را در بدنه خود جا داده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.