نخستین جشنواره تئاتر خیابانی ˝خلیج‌فارس˝ امشب افتتاح می‌شود

۲۱اردیبهشت،

با حضور وزیر ارشاد/

نخستین جشنواره تئاتر خیابانی ˝خلیج فارس˝ امشب با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کاخ موزه گلستان و در قالب جشن اردیبهشت تئاتر افتتاح خواهد شد.

به گزارش هنرآنلاین، شامگاه امروز شنبه ۲۱ اردیبهشت و همزمان با برگزاری جشن اردیبشهت تئاتر که با حضور سیدمحمد حسینی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کاخ موزه گلستان برگزار می‌شود، اولین دوره از جشنواره تئاتر خیابانی «خلیج‌فارس» با اجرای یکی از آثار منتخب رسماً آغاز به کار خواهد کرد.

در مراسم امشب همچنین از چهره‌های مطرح و پیشکسوتان عرصه بازیگری و کارگردانی تئاتر تجلیل خواهد شد و از سه اداره فرهنگی که در امر ترویج تئاتر کوشا بوده‌اند تقدیر و سه اداره کم کار در حوزه اجرا و ترویج تئاتر معرفی خواهند شد.

این گزارش حاکی است آثار نمایشی این دوره از جشنواره در ۱۳ نقطه شهر و شهرستان‌های استان تهران از جمله مجموعه فرهنگی برج آزادی و محوطه برج میلاد تا ۲۷ اردیبهشت به نمایش درخواهند آمد که در این مدت ۱۶ نمایش در بخش رقابتی و ۶ نمایش در بخش جنبی اجرا خواهند داشت.

نمایش‌های اجرا شده در این جشنواره که دبیری آن را سیداحسان قاضی‌زاده؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به عهده خواهد داشت اغلب با موضوع تکریم از شهدای خلیج فارس، حقانیت مالکیت ایران بر این دریا، ایثار و شهادت و نهادینه کردن فرهنگ حفظ و حراست و صیانت از کیان ایران اسلامی تولید و به اجرا درخواهند آمد.

یادآور می گردد؛ مراسم اختتامیه این جشنواره جمعه ۲۷ اردیبهشت در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۵۲/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.