نخستین جشنواره فیلم اولی‌های انجمن سینمای جوان برگزار می‌شود

نخستین جشنواره فیلم اولی‌های انجمن سینمای جوان برگزار می‌شود
خبر – ۲۵ اردیبهشت – منبع : سینمافردا

جشن فارغ‌التحصیلی و نخستین جشنواره فیلم ‌اولی‌های انجمن سینمای جوانان ایران، شهریور‌‌ماه برگزار می‌شود.


نخستین جشنواره فیلم اولی‌های انجمن سینمای جوان برگزار می‌شود

به گزارش سینمافردا، با هدف توجه به لزوم بستر‌سازی برای کشف استعدادهای جدید در تداوم فرآیند آموزشی انجمن و ایجاد انگیزه  در بین جوانان و علاقه‌مندان، نخستین جشنواره فیلم‌اولی‌های انجمن سینمای جوانان ایران را از ۵ تا ۸ شهریورماه سال به مدت چهار روز در تهران برگزار می‌کند.

هاشم میرزاخانی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران اعلام کرده است: این انجمن پس از برگزاری ۲۶ دوره آموزشی، در سال بیست و هفتمین دوره فارغ‌التحصیلان خود را که با روش جدید آموزشی این انجمن تعلیم یافته‌اند با هدف کشف استعدادهای جدید در تهران گرد هم می‌آورد.

وی در ادامه و  تشریح اهداف این همایش و جشنواره گفت: انجمن سینمای جوانان ایران به عنوان متولی اصلی آموزش و تولید فیلم کوتاه و به منظور ارتقای سطح آگاهی، تجربه و بینش نسل جوان برای نیل  و ورود به سینمای ملی،  با نگاه به پرورش هنرمندانی متعهد، خلاق و توانمند که موجب دستیابی به آثار فاخر فیلم کوتاه می‌شود و معرفی و ارزیابی بهترین تولیدات هنرجویان فارغ‌التحصیل از بیست و هفتمین دوره آموزشی انجمن سینمای جوانان ایران از دفاتر انجمن سینمای جوانان سراسر کشور اقدام به برگزاری جشنواره فیلم اولی‌های انجمن سینمای جوانان ایران می‌کند.

میرزاخانی در معرفی بخش‌های جشنواره گفت: جشنواره در دو بخش مسابقه­ فیلم اولی‌ها و جنبی برگزار می‌شود و به زودی از سوی دبیرخانه جشنواره فراخوان جشنواره منتشر و در اختیار دفاتر قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل انجمن در پایان افزود: به منظور توجه ویژه و ایجاد بستر مناسب برای حمایت از فیلمسازان جوان و کشف استعداد در این بخش کلیه آثار فارغ‌التحصیلان به نمایش در می‌آید و سپس توسط گروه داوران برگزیدگان در دو بخش کارگردانی مستند و داستانی معرفی و جوایز نقدی به همراه حمایت از اثر بعد را دریافت خواهند کرد.

: برای به اشتراک گذاشتن این مطلب با دوستان خود از لینک روبرو استفاده کنید


خبرنامه سینما فردا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.