نخستین جشنواره موسیقی آیینی محلی خوزستان فراخوان داد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی از انتشار یافتن فراخوان اولین جشنواره موسیقی آیینی محلی استان خوزستان (یادمان استاد بهمن علاء الدین) خبر داد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی،سید ستار فاطمی با اعلام این خبر افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با همکاری انجمن موسیقی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لالی همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال حماسه ی سیاسی و حماسه اقتصادی با عنایت به ضرورت ایجاد انسجام در گروه های موسیقی آیینی،محلی استان خوزستان با نگاهی ویژه اولین جشنواره موسیقی آیینی محلی استان خوزستان را در بخش های مختلف برگزار می کند.

وی ضمن تقدیر از حجت الاسلام سپهر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و همچنین حمایت های چنانی معاونت هنری این اداره کل،اظهار کرد: معرفی هر چه بهتر استاد بهمن علاء الدین و حضور گروه های موسیقی آیینی محلی در شهرستان لالی زادگاه بهمن علاء الدین یکی از برنامه های ویژه در استان و شهرستان لالی خواهد بود که انتظار می رود دوستداران و علاقمندان این اتفاق بزرگ و فاخر هنری،در برگزاری هر چه بهتر آن ما را یاری نمایند.

فاطمی در خصوص محورهای مختلف جشنواره گفت: الزاماً جشنواره بصورت گروه نوازی و بدون هیچ محدودیت سنی در بهمن ماه برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی تصریح کرد: علاقه‌مندان و دوست‌داران شرکت در این جشنواره می توانند جهت دریافت فراخوان جشنواره به نشانی khz.farhang.gov.ir بخش فراخوان ها و جشنواره ها مراجعه و یا در ساعات اداری با شماره تلفن های ۰۶۸۲۳۲۲۵۸۸۰، ۰۶۸۲۳۲۲۵۹۹۴ و همراه ۰۹۱۶۶۱۷۴۵۶۱ تماس و سوالات خود را مطرح کنند.

لازم به ذکر است، پست الکترونیکی lalikhoz@yahoo.com آماده ی دریافت نظرات و پیشنهادات عزیزان خواهد بود.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.