نخستین جلسه هیات امنای سه استان دانشگاه آزاد برگزار شد

۰۵ تیرماه ۱۳،

نخستین جلسه هیات امنای استان‌های لرستان، همدان و مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در اولین جلسه هیات امنای استان لرستان، آیین­‌نامه داخلی این هیات امنا پس از بحث و بررسی و اعمال اصلاحات لازم به تصویب رسید.

هم­چنین اعضای کمیسیون دائمی موضوع بند ۱۰ آیین­‌نامه مزبور که مسوولیت بررسی کارشناسانه و تطبیق دستور کار با قوانین و مقررات و سیاست­‌های کلی دانشگاه در استان لرستان را بر عهده دارند مطرح و اعضای کمیسیون دائمی هیات امنای استان لرستان به اتفاق آرا انتخاب شدند.

در ادامه این جلسه اعضای کمیته نظارت بر حسن اجرای مصوبات نیز که موظف­ند با استفاده بهینه از روش­‌های قانونی، علمی، صحیح و با رعایت اخلاق اسلامی و با بررسی اسناد و مدارک و در صورت لزوم با مراجعه حضوری، گزارش­‌های دوره‌ه­ای مورد نظرهیات امنای استان را به صورت مکتوب تهیه کنند، مطرح و با اتفاق آرا انتخاب شدند.

همچنین مقرر شد، تعیین ظرفیت پذیرش دانشجو برای سال تحصیلی ۹۲ در رشته محل­‌های مختلف استان لرستان جهت بررسی به کمیسیون دائمی هیات امنای استان لرستان تفویض و در جلسه آینده هیات امنای استانی مطرح شود.

نخستین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد استان همدان با حضور ۱۳ نفر از اعضا در دانشگاه آزاد واحد همدان برگزار شد.

در ادامه این جلسه در خصوص ظرفیت پذیرش دانشجو در سال مقرر شد که موضوع در جلسه بعدی مورد بحث و بررسی بیشتری قرار گیرد.

هم­چنین در این جلسه سوابق علمی و اجرایی سرپرست واحد ملایر توسط دبیر هیات امنای استان همدان قرائت شد و پس از آن اعضای حاضر با ۱۲ رای موافق از مجموع ۱۳ رای ماخوذه، نسبت به تبدیل حکم سرپرست واحد ملایر به رئیس این واحد موافقت کردند.

سوابق علمی و اجرایی سرپرست مرکز رزن نیز توسط دبیر هیات امنای استان همدان قرائت شد و اعضای حاضر با ۱۲رأی موافق از مجموع ۱۳ رای ماخوذه، با تبدیل حکم سرپرست رزن به رئیس این مرکز موافقت به عمل آمد.

همچنین، اولین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد استان مرکزی با حضور کلیه اعضا در سالن جلسات دبیرخانه منطقه پنج دانشگاه آزاد تشکیل شد.

انتهای پیام


ISNA News Feed
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.