نخستین دوره از کارگاه های یک روزه قرآن و سبک زندگی

۳۱فروردین۱۳،

نخستین دوره از کارگاه های یک روزه قرآن و سبک زندگی با عنوان کارگاه شفاء پنج شنبه ۵ اردیبهشت ماه با حضور علاقمندان در محل اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار معارفممتازنیوز، سازمان دارالقرآن کریم به منظور اجرایی کردن اهداف سند راهبردی فعالیت های قرآن سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین پایه گذاری افق ها و فعالیت های نوین و اثرگذار در راستای کاربردی تر نمودن آموزه های قرآن کریم در متن زندگی اشخاص کارگاه های یک روزه قرآن و سبک زندگی را طراحی و اجرا می کند.

بر اساس این گزارش؛ اولین دوره از کارگاه های یک روزه قرآن و سبک زندگی با عنوان کارگاه شفاء پنج شنبه ۵ اردیبهشت ماه در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل و با حضور کارکنان اداره کل و عموم علاقمندان برگزار می گردد.

شایان ذکر است؛ محوریت اصلی و آموزش این کارگاه ها، طریقه استفاده کاربردی از آموزه های تربیتی قرآن و مباحث میان رشته ای مرتبط در علوم مدیریت، برنامه ریزی و روانشناسی است و با هدف اصلاح و ارتقاء سبک زندگی و مهارت ورزی در قرآنی کردن لایه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی مخاطبان ارائه می گردد.

گفتنی است؛ مدت زمان برگزاری کارگاه های یک روزه قرآن و سبک زندگی و مهارت بنا به شرایط مخاطبان بین ۲ تا ۸ ساعت در یک روز خواهد بود./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.