نخستین روابط‌عمومی صنعتی در کشور متولد شد

۰۹ام بهمن ،

نخستین روابط‌عمومی صنعتی در کشور متولد شد | چاپ |
دوشنبه ۰۹ بهمن ساعت ۲۱:۴۹

بینا- با عقد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین انجمن روابط‌عمومی ایران و شرکت نفت پارس اولین روابط‌عمومی صنعتی کشور آغاز به کار کرد.
به گزارش بینا، در بازدید اعضاء هیات‌رئیسه انجمن روابط‌عمومی ایران و پیشکسوتان عرصه روابط‌عمومی کشور از پالایشگاه نفت پارس و در گام سوم جلسات این دو مجموعه در هفته وحدت، اولین روابط عمومی صنعتی با نگاهی ملی در سالی که بر اقتصاد مقاومتی تأکید شده‌است، تولد یافت.
در این بازدید که با حضور مهندس صادقی مدیریت شرکت نفت پارس، خاصه‌باف مدیریت بازرگانی ، خلیلی قائم‌مقام پالایشگاه و ملکی مدیریت منابع انسانی صورت گرفت، ضمن معرفی دستاوردها و فعالیت‌های شرکت نفت پارس، فعالان و پیشکسوتان عرصه روابط‌عمومی کشور و مدیران شرکت نفت پارس به تبادل نظر پرداختند.
در این مراسم جواد قاسمی رئیس هیات‌مدیره انجمن روابط‌عمومی ایران ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام (ص)، عقد تفاهم‌نامه همکاری بین انجمن و نفت پارس را حرکتی مبارک دانست و ضمن قدردانی از همکاری‌ شرکت نفت پارس، ابراز داشت: با توجه به اینکه پایه‌گذاران عرصه روابط‌عمومی فعالیت خود را از شرکت ملی نفت آغاز کرده‌اند به نظر می‌رسد که شرکت نفت پارس نیز با نگاهی تخصصی به اهمیت رسانه و تشکل‌های صنفی، این رسالت را ادامه داده‌و حرکت تازهی را در راستای توانمندسازی روابط عمومی در بخش صنعت انجام داده است.
در ادامه علی صادقی مدیریت شرکت و پالایشگاه نفت پارس اذعان داشت: امید است با ایجاد اولین روابط عمومی صنعتی کشور توسط شرکت نفت پارس، صنایع دیگر در این عرصه نیز حضور یافته و اهمیت واقعی روابط عمومی صنعتی نمایان شود.
عباس زاده استاد دانشگاه نیز در این نشست خاطرنشان کرد: با عقد تفاهم‌نامه همکاری بین این دو مجموعه روابط‌عمومی از تهران تا کرج بین مجموعه‌های صنعتی گسترده می‌شود و تمامی مجموعه‌ها می‌توانند از دوره‌های آموزشی روابط عمومی صنعتی بهره مند شوند.وی ادامه داد: اگر دید مدیران نسبت به نهادینه کردن روابط عمومی ها اصلاح شود و روابط عمومی در نمودار تشکیلاتی به عنوان بخشی از مدیریت قرار گیرد جای فعالیت بیشتری برای روابط عمومی ها ایجاد خواهد شد.
قدیمی پیشکسوت و استاد دانشگاه نیز تصریح کرد: این اقدام پیوندی تاریخی بین روابط عمومی و صنعت است که امروز این پیوند مستحکم‌تر شد و صنعت و روابط‌عمومی در هم گره خورد.در چنین شرایطی است که باید بیش از قبل به سمت همکاری، مشارکت ، هماهنگی و ایجاد تفاهم حرکت کرد.
در ادامه این مراسم تفاهم‌نامه همکاری بین انجمن روابط عمومی ایران و شرکت و پالایشگاه نفت پارس در راستای ایجاد اولین روابط عمومی صنعتی کشور به امضای دو طرف رسید.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.