نخستین سینما تک استان کرمان راه اندازی شد

به گزارش ایرنا، این سینما تک شامگاه پنجشنبه همزمان با برگزاری دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در کرمان افتتاح شد و معاون سیاسی و امنیتی استاندار و شماری از مسوولان استان کرمان نیز در این آیین حضور داشتند.

مدیر سینما تک کرمان در آیین افتتاح این سینما، گفت: تجلیل از هنر هفتم، بسترسازی مناسب فرهنگی، ایجاد فضایی مناسب برای نمایش فیلم و جذب مخاطبان و علاقه مندان به سینما از اهداف راه اندازی این سینماست.

ˈعلیرضا تقاصیˈ افزود: دعوت از کارگردانان مطرح سینما کشور، نمایش فیلم و پشت صحنه فیلم ها، برگزاری نشست های تخصصی و پژوهشی، مرور برتر آثار سینمای جهان و بررسی سینمای جنگ بویژه سینمای دفاع مقدس از دیگر اهداف راه اندازی سینما تک به شمار می رود.

وی ادامه داد: برنامه های نمایش به صورت ثابت و فصلی در شش بخش شامل سینمای ایران، جهان، پیشگامان سینما، یک فیلمساز، یک نگاه و مروری بر سینمای مستند به علاقه مندان سینما ارایه می شود.

تقاصی، گفت: همچنین سینما تک به اجرای نمایش فیلم از کارگردان های مطرح سینما، برگزاری کارگاه های آموزشی و تخصصی و برگزاری نشست های نقد و بررسی با حضور کارگردانان مطرح ایران می پردازد.

وی اضافه کرد: سینما تک کرمان با ظرفیت ۱۰۰ صندلی، راه اندازی شده است.

وی گفت: سینما تک اعضای ثابت دارد که به مدت یک سال از برنامه های این سینما استفاده می کنند.ک/۲

۷۴۳۸/۸۱۵۴/۲۶۲۴

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.