نخستین شهید عکاس تجلیل می گردد

۳۱اردیبهشت،

مراسم اختتامیه مسابقه عکاسی ˝قاب های بهشتی˝ ویژه تصویربرداری از گلزار شهدای سراسر کشور روز پنج شنبه دوم خرداد در فرهنگسرای رضوان برگزار می گردد.

به گزارش هنرآنلاین، در این مراسم که در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر و ولادت امام علی(ع) برگزار می گردد، از خانواده شهید داریوش گودرزی کیا به عنوان اولین شهید عکاس دفاع مقدس تجلیل خواهد شد. در این مراسم از صاحبان ۱۶ اثر برگزیده در دو بخش حرفه ای و شهروندی نیز تقدیر می گردد.

فراخوان برگزاری این مسابقه اسفند ماه سال قبل اعلام شد و تا پایان فروردین ۷۰۰ اثر به دبیرخانه مسابقه ارسال شد که از این میان ۵۰ اثر به عنوان آثار منتخب از سوی داوران معرفی شدند.

همزمان با مراسم اختتامیه مسابقه عکاسی “قاب های بهشتی” نمایشگاهی از آثار برگزیده برپا می گردد و مجموعه ای از تصاویر پذیرفته شده در مرحله نهایی نیز توزیع خواهد شد.

این مراسم ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۲ خرداد با حضور هیئت داوران مسابقه شامل سیدعباس میرهاشمی دبیر انجمن عکاسان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و محمدمهدی رحیمیان و محسن راستانی از استادان و عکاسان دفاع مقدس برگزار می گردد.

مسابقه قاب های بهشتی با همکاری آژانس شبکه تصویر، اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران و فرهنگسرای رضوان برگزار می گردد. این فرهنگسرا در بهشت زهرا(س)، گلزار شهدا، روبه روی مزار آیت الله طالقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

۳۲/۳۲


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.