نخستین کارگاه فیلم سازی دانش آموزی در شهرکرد برگزار شد

واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان چهار محال و بختیاری نخستین کارگاه کوتاه مدت فیلم سازی را جهت دانش آموزان مقطع متوسطه از اول مرداد در شهرکرد برگزار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از  پایگاه خبری حوزه هنری، رییس حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری گفت: کارگاه فیلم سازی دانش آموزی با هدف کشف استعدادهای درخشان استان در ۱۰ جلسه متوالی و جهت دانش آموزان مقطع دبیرستان برگزار شده است.
حجت الله شیروانی افزود: دانش آموزان شرکت کننده در این کارگاه های فیلم سازی می بایست در پایان دوره یک فیلم کوتاه را آماده و کارگردانی کنند.
شیروانی خاطر نشان کرد: نخستین کارگاه فیلم سازی دانش آموزی با همکاری سازمان آموزش و پرورش صورت گرفته و بیش از ۱۱ نفر از دانش آموزان علاقه مند به این رشته هنری در این کارگاه ثبت نام کرده اند.
قاسم اسماعیلی دهکردی در زمینه کارگردانی، سعید بهرامی در زمینه صدا برداری، احسان ایزدی دهکردی در زمینه تدوین، حمزه امیدی در زمینه تصویر برداری و محسن باقری دستگردی در زمینه فیلمنامه نویسی، مدرسان این کارگاه را تشکیل می دهند.
 لازم به ذکر است فیلم سازان حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری تاکنون در جشنواره هایی چون جشنواره فیلم برلین، ایتالیا، الغدیر عراق، بین المللی فجر، کودک و نوجوان و … شرکت و رتبه نخست را از آن خود کردند./م


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.