نخستین مدرک آموزش نقد تئاتر متعلق به دانشجویان علمی و کاربردی شد

۱۹م اسفند ،

˝کانون ملی منتقدان تئاتر ایران˝، اولین مدرک آموزش نقد تئاتر را به دانشجویان علمی- کاربردی که امتیاز لازم را در دوره آموزشی مربوطه کسب کنند اعطا می کند.

به گزارش هنرآنلاین، مصطفی محمودی، مدیر روابط عمومی و سخنگوی “کانون ملی منتقدان تئاتر ایران” در این رابطه گفت: انتقال تجربیات علمی و آموزشی کانون به جامعه دانشگاهی کشور همواره از اولویت های برنامه ریزی کانون بوده است. در همین زمینه پس از توافق کانون با مسوولان فرهنگی دانشگاه جامع علمی- کاربردی، دومین دوره آموزشی نقد تئاتر، ویژه دانشجویان علمی- کاربردی با برگزاری ۱۰ جلسه نظری و آزمون عملی، برگزار می گردد.

وی ادامه داد : طبق هماهنگی به عمل آمده از سوی کانون با هاتف جلیل زاده، مسوول کانون های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه جامع علمی- کاربردی و امید بی نیاز، مسوول کمیته فنی هنرهای نمایشی این دانشگاه، جلسات نظری این دوره در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۱ و ۲۲ اسفندماه سالجاری با حضور اعضای ایرانی کانون جهانی منتقدان تئاتر به میزبانی مرکز علمی- کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۷ تهران برگزار می گردد و دانشجویان شرکت کننده در دوره روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه به تماشای یکی از نمایش های در حال اجرا در مجموعه تئاتر شهر می نشینند و به عنوان کار عملی، پس از تماشای نمایش مذکور بر روی آن نقد نوشته و برای ارزیابی نقدهای خود را به برگزار کنندگان تحویل می دهند.

مصطفی محمودی افزود: در مرحله پایانی، هیأت داوران متشکل ازتنی چند از اعضای کانون آثار دانشجویان را بررسی می کنند ودر نهایت مدرک آموزشی نقد تئاتر، به نفراتی که حد نصاب لازم را کسب کنند اهدا می گردد.

گفتنی است: پیش از این و در سال قبل اولین دوره کارگاه آموزشی نقد تئاتر توسط کانون ملی منتقدان تئاتر ایران با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی ۴ جلسه مقدماتی این دوه با حضور چشمگیر دانشجویان علمی- کاربردی در تالار سنگلج برگزار شده بود.

برنامه دوره آموزشی نقد تئاتر ویژه دانشجویان علمی- کاربردی :

روز دوشنبه، مورخ ۲۱/۱۲/ : میلاد نیک آبادی- مجید موثقی- صمد چینی فروشان

روز سه شنبه، مورخ ۲۲/۱۲/ : نصراله قادری- علی جعفری- مسعود موسوی

روز چهارشنبه، مورخ ۲۳/۱۲/ : تماشای یکی از نمایش های در حال اجرای مجموعه تئاتر شهر

انتهای پیام/۵۲/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.