نخستین کنگره موبایل ایران برگزار می گردد

۲۳ام بهمن ،

 

نخستین کنگره موبایل ایران به منظور معرفی آخرین دستاوردهای علمی و فناوری این حوزه در کشور ۲۹ بهمن تا ۲اسفند ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
 
ˈمحمد امین پهلوان زادهˈ دبیر اولین کنگره موبایل ایران روز دوشنبه جمع خبرنگاران هدف از برگزاری این کنگره را توسعه روشهای نوین مدیریتی، معرفی فناوری های نوین در این حوزه عنوان کرد.
 
وی توضیح داد: در شرایط کنونی تلفن همراه به یکی از ابزارهای مورد استفاده به صورت فردی و اجتماعی در زندگی انسان ها تبدیل شده که می تواند به عنوان وسیله ای مهم جزو نیازهای ضروری زندگی اشخاص تلقی شود، پرداختن به این مهم یکی از ملزومات جامعه ایران است.
 
دبیر اولین کنگره موبایل با یادآوری اینکه همراه شدن با فناوری های نوین یکی از ویژگی های جامعه ایرانی است گفت: برهمین اساس نیاز برگزاری چنین اتفاقی با مشارکت همه جانبه متخصصان ،کارشناسان و بازیگران حوزه تلفن همراه کاملا احساس می گردد.
 
پهلوان زاده ادامه داد: با پیاده سازی نسل سه و چهار، کارایی این وسیله نسبت به قبل چندین برابر می گردد و قابلیت های مخابراتی، ارتقای گوشی تلفن همراه و تعریف نرم افزارهای تازه با قابلیت های گوناگون سبب می گردد نگاه ویژه ای به این وسیله ارتباطی داشته باشیم.
 
وی یادآورشد که در دومین کنگره موبایل ایران علاوه بر حضور متخصصان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و اپراتورها و شرکت های فعال در این صنعت، عموم مردم و قشر جوان ایده پرداز نیز می توانند در این اتفاق حضور یافته وعلاوه بر ارایه ایده های خود و خلاقیت های فردی، از این کنگره بهره مند شوند.
 
دبیر کنگره موبایل ایران گفت: این اتفاق همه مباحث مرتبط با حوزه تلفن همراه از جمله مباحث علمی، تخصصی، تجاری و تمامی موضوع های مربوط به فرهنگ سازی، ترویج فرهنگ نوآوری در حوزه خدمات محتوایی و ارزش افزوده را پوشش می دهد.
 
وی با بیان اینکه کنگره موبایل امسال در چهار بخش جداگانه فعالیت خواهد کرد، گفت: بخش مقالات یکی از فعالیت های علمی و تخصصی این دوره از کنگره موبایل است، همچنین برگزاری بخش جشنواره و مسابقات با هدف ایجاد شور و شوق و ترویج فرهنگ خود باوری و نوآوری در قشر جوان و عامه مردم از دیگر فعالیت های کنگره موبایل است.
 
پهلوان زاده برگزاری همایش های علمی، نشست های تخصصی در بخش های مختلف خدمات ارزش افزوده، خدمات مالی و پرداخت، خدمات دولت همراه و همایش مربوط به محتوا و نرم افزار را از دیگر بخش های کنگره امسال عنوان کرد.
 
به گفته وی، برگزاری نمایشگاه با حضور اپراتورهای تلفن همراه، شرکت های تولید کننده گوشی تلفن همراه، شرکت های نرم افزاری، شرکت های تولید کننده محتوا و بعضی از بانک ها از بخش های فعالیت کنگره موبایل است.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.