نخستین گوشی اندرویدی نوکیا ۱۱۰ دلار قیمت میخورد!

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

نخستین گوشی هوشمند نوکیا مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید که این روزها شایعات فراوانی پیرامون آن منتشر می‌شود Normandy نام دارد و به نقل از منابع آگاه، قرار است این محصول با قیمت ارزان ۱۱۰ دلار وارد بازار شود.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، البته باید توجه داشته باشید که گوشی هوشمند اندرویدی Normandy قابلیت اتصال به فروشگاه اینترنتی Google Play را ندارد و در عوض شرکت نوکیا کاربران را به سمت فروشگاه اینترنتی خود هدایت می‌کند و قابلیت‌های کاربردی دیگری را از جمله Skype، فیس‌بوک و توئیتر در اختیار کاربران اندرویدی می‌گذارد.
 
گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که گوشی ارزان‌قیمت اندرویدی نوکیا که البته با نام Nokia X هم شناخته می‌شود، شبیه به سری محصولات Asha ساخته خواهد شد و برای آن پردازنده دو هسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتزی، حافظه داخلی ۴ گیگابایتی، رم ۵۱۲ مگابایتی و دوربین دیجیتالی ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.
 
شرکت نوکیا یک کنفرانس مطبوعاتی را برای "کنگره جهانی تلفن همراه"(MWC 2014) ترتیب داده و در دعوتنامه خود از مراکز خبری، کارشناسان و تمامی شرکت‌های بزرگ موبایلی خواسته است در تاریخ ۲۴ فوریه برای معرفی محصول تازه حضور پیدا کنند.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.